کد خبر ۳۱۳۵۸ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم:

فوتسالیست قمی مدال طلای ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه را کسب کرد

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از موفقیت فوتسالیست ناشنوای قمی در کسب مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت‌های ورزشی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدوحید غیاثی اظهار کرد: رقابت‌های ورزشی ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2015 با شرکت ورزشکارانی از کشورهای مختلف در رشته‌های گوناگون در شرق آسیا به میزبانی کشور چین‌تایپه به انجام رسید.

وی اضافه کرد: در کاروان ورزشکاران اعزامی ناشنوای کشورمان به این دوره از بازی‌ها که لقب معنوی ثامن‌الائمه بر آن قرار داشت، اسماعیل شاه‌زید به عنوان نماینده هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم حضور داشت و سرانجام با کسب مقام قهرمانی و نشان طلا به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: اسماعیل شاه‌زید پیش از این نیز همراه با تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های رشته فوتسال بازی‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شده بود و یک بار دیگر این موفقیت را تکرار کرد.

وی یادآور شد: شاه‌زید در این دوره از مسابقات یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار تیم ملی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان بود و خوشبختانه مانند دوره قبل توانست عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده و مدال ارزشمند طلا را به ارمغان بیاورد.

غیاثی بیان کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در راه کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی بازی‌های فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در کشور چین تایپه‏، کار خود را با پیروزی مقتدرانه برابر تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور امارات آغاز کرد و در ادامه دیگر حریفان را از پیش رو برداشت.

وی افزود: تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین مسابقه خود برابر تیم امارات با نتیجه پرگل 21 بر 2 به پیروزی رسید و در دومین دیدار خود به مصاف تیم ژاپن رفت و با برتری هفت بر دو مقابل تیم ملی ژاپن اقتدار خود را برای قهرمانی به نمایش گذاشت.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری هشتمین دوره بازی‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه 2015 بودیم، اضافه کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در واقع مقتدرترین تیم این رقابت‌ها بود که توانست تک تک رقبا را مغلوب کرده و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌های رشته فوتسال هشتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه در حالی به کار خود پایان داد و با قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران همراه بود که تیم ملی با اقتدار بر ژاپن غلبه کرد و قهرمان مسابقات این جام شد.

غیاثی یادآور شد: تیم ملی فوتسال ایران در راه کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی بازی‌های رشته فوتسال، در مسابقه پایانی خود برابر تیم ژاپن با نتیجه هشت بر دو به پیروزی رسید و بدین‌ترتیب عنوان قهرمانی خود در دوره قبلی این بازی‌ها را تکرار کرد و یکی از تیم‌ها و رشته‌های طلایی کاروان ایران در این جام لقب گرفت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com