کد خبر ۳۱۳۹۵ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰
مدیر مؤسسه قرآنی خادم الشریعه کلام وحی اعلام کرد

ارائه خدمات آموزشی کلام وحی به روستاییان قمی

مدیر مؤسسه قرآنی خادم‌الشریعه کلام وحی گفت: این موسسه برای نشر و گسترش آموزه‌های قرآنی در جامعه به ویژه میان اقشار ضعیف جامعه گام بر می‌دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  اکرم همایونی ظهر امروز در نشست خبری که در موسسه قرآنی خادم الشریعه کلام وحی برگزار شد، اظهار کرد: این موسسه قرآنی همراه با پایگاه بسیج حضرت رقیه از سال 92 آغاز به کار کرد.

وی با تبیین دلایل نام‌گذاری این موسسه قرآنی تصریح کرد: خادم الشریعه نام یکی از شهدای شهر مشهد در هشت سال دفاع مقدس است که به پاس گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار نام این موسسه قرآنی به همین نام گذاشته شد.

مدیر موسسه قرآنی خادم الشریعه کلام وحی اهداف تاسیس این موسسه را مورد توجه قرار داد و گفت: نشر و گسترش آموزه‌های قرآنی در جامعه به ویژه میان اقشار ضعیف جامعه از اهداف تاسیس این موسسه قرآنی است.

وی با اشاره به سخن بزرگان مبنی بر اینکه فقر از هر دری که وارد شود از در دیگر دین خارج می‌شود،‌ عنوان کرد: در این موسسه آموزش به روستاییان مورد توجه قرار دارد و بیشتر این آموزش‌ها خانه به خانه صورت می‌گیرد.

مدیر مؤسسه قرآنی خادم الشریعه کلام وحی بیان کرد: آموزش و اشاعه فرهنگ قرآن آموزی و برگزاری کلاس‌ها فرهنگی و مذهبی،‌ آموزش رایگان قرآن و تصحیح قرائت نماز همراه با جوایز ارزنده، آموزش روستائیان مستعد، توزیع بروشورهای مزین به کلام وحی در میان علاقمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار از این موسسه قرآنی در برخی از رسانه‌ها،‌ مبنی بر اینکه خدمات کمی از سوی کمیته امداد امام خمینی به این مرکز صورت گرفته است گفت: این مسئله یک اشتباه رسانه‌ای بود.

همایونی تصریح کرد: کمک‌هایی مانند جهیزیه که به برخی از نیازمندان اهدا می‌شود ارتباطی با موسسه خادم‌الشریعه ندارد و به صورت شخصی صورت می‌گیرد.

وی از مسئولان خواست تا برای اشاعه فرهنگ قرآنی این موسسه را بیش از پیش یاری کنند تا این موسسه که در راستای نشر کلام وحی در جامعه قدم برمی‌دارد در رسیدن به اهداف خود موفق عمل کند.

مدیر موسسه قرآنی خادم‌ الشریعه کلام وحی در بخش پایانی سخنان خویش با بیان اینکه در این موسسه به روی کسانی که تشنه کلام وحی هستند، باز است، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند خدمات این موسسه بهره‌مند شوند می‌توانند به نشانی باجک دو نبش کوچه 62 موسسه قرآنی خادم‌ الشریعه مراجعه کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com