کد خبر ۳۱۴۷۰ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم خبر داد

افزایش رضایتمندی مردم قم از طرح تحول خطوط اتوبوس‌رانی

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از افزایش رضایتمندی مردم در راستای اجرای طرح تحول خطوط اتوبوس‌رانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی با اشاره به اینکه اجرای هر طرحی نیازمند اطلاع‌رسانی است، گفت: با توجه به اینکه طرح تحول خطوط اتوبوس‌رانی طرحی بزرگ بوده و سطح شهر و شهروندان را پوشش می‌دهد بنابراین نیازمند اطلاع‌رسانی به همه مردم است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اقدامات انجام شده در راستای اطلاع‌رسانی به شهروندان، خاطرنشان کرد: در مراسمات مختلف نظیر دعای عرفه که بخش زیادی از مردم حضور داشتند دفترچه‌های راهنما برای آشنایی بیشتر آن‌ها با طرح جدید توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین بلیط فروشی‌ها نیز به توزیع دفترچه‌های راهنما پرداختند تا مردم بتوانند به طور کامل از جزئیات طرح آگاه شوند و مشکلات آن‌ها در این زمینه کاهش پیدا کند.

امراللهی از افزایش رضایتمندی شهروندان از طرح تحول خطوط اتوبوس‌رانی خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی به مرور انجام پذیرفته بود مردم نسبت به قبل اطلاعات بهتری دریافت کرده‌اند در نتیجه رضایتمندی شهروندان بیش‌تر شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم تصریح کرد: گزارش‌هایی که از مجموعه‌های واحد‌های فعال گرفتیم نشان داده که مشکلات در این زمینه کمتر شده و اجرای برنامه تا کنون روند خوبی داشته است و اگر مشکلاتی در ادامه وجود داشته باشد به مرور آنها را هم رفع خواهیم کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com