کد خبر ۳۲۷۳۰ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

توقف اتوبوس‌ها خارج از ایستگاه ممنوع/شهروندان تخلفات را گزارش کنند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه توقف اتوبوس‌ها خارج از ایستگاه ممنوع است، گفت: اگر مردم تخلفی را مشاهده کردند مراتب را اعلام کنند تا با راننده متخلف برخورد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی با اشاره به راه اندازی خط اتوبوس برای خیابان دورشهر و سمیه بیان کرد: شیوه‌نامه خط خیابان دورشهر و سمیه تدوین شده است.

وی بیان کرد: به محض اضافه شدن ناوگان جدید که از سوی سازمان اتوبوسرانی خریداری شده است، این خط راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به مشکل تردد و توقف اتوبوس‌ها در پل علیخانی و میدان مطهری بیان کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا مردم با سهولت بیشتری در این مسیرها از اتوبوس استفاده کنند.

وی در خصوص انتقاد مطرح شده از سوی یکی از شهروندان مبنی بر حضور بانوان در قسمت آقایان اتوبوس‌ها بیان کرد: سال گذشته طرح جداسازی در پی ابلاغ شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام اتوبوس‌ها انجام شد.

وی بیان کرد: اگر شهروندان مشاهده کردند که در اتوبوسی میله‌ها برداشته شده است کد چهاررقمی اتوبوس را به شماره 36641316 اعلام کنند و پیگیری لازم را خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه توقف اتوبوس‌ها خارج از ایستگاه ممنوع است بیان کرد: اگر مردم تخلفی را مشاهده کردند مراتب را اعلام کرده و با راننده متخلف برخورد می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه برای خریداری 35 دستگاه اتوبوس موافقت‌نامه امضا شده است، بیان کرد: منتظر هستیم که این اتوبوس‌ها به ناوگان ما اضافه شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 260 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر فعال است، بیان کرد: تعدادی اتوبوس نیز در دست بازسازی است که به ناوگان اضافه می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com