کد خبر ۳۱۴۸۷ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲
مدیرکل تامین اجتماعی استان تشریح کرد:

نحوه پوشش بیمه ای نخبگان و استعدادهای برتر در قم

سید مجتبی موسوی از تحت پوشش قرار گرفتن نخبگان و استعدادهای برتر این استان برای استفاده از مزایای بیمه تامین اجتماعی خبر داد و اظهار داشت:افراد مذکور باید از سوی بنیاد ملی نخبگان استان معرفی شوند و مشمول هیچ یک از صندوقهای بیمه و بازنشستگی نباشند.

به گزارش خبر قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم،سید مجتبی موسوی با اعلام این خبر افزود:نخبگان و استعدادهای برتر به افرادی اطلاق می شود که مشمول طرح های حمایتی بنیاد ملی نخبگان قرار داشته و به عنوان پژوهشگر بدون رابطه مزدبگیری با این بنیاد شاغل محسوب شوند.
وی در خصوص شرائط تحت پوشش قرار گرفتن متقاضیان در این طرح،ادامه داد: افراد مذکور باید از سوی بنیاد ملی نخبگان استان معرفی شوند و مشمول هیچ یک از صندوقهای بیمه و بازنشستگی نباشند.
به گفته مدیرکل تأمین اجتماعی قم،این افراد نباید تحت پوشش مقررات حمایت خاص قرار داشته باشند تا بتوانند از این طرح استفاده کنند.
موسوی خاطرنشان کرد:متقاضیان می‌بایست پس از معرفی بنیاد ملی نخبگان شخصا نسبت به ارائه درخواست اقدام کنند که در این رابطه شعبه سه تامین اجتماعی قم واقع در بلوار 70متری عمار یاسر،خیابان شهید قدوسی،روبروی دانشکده اصول الدین برای رسیدگی به امور نخبگان و استعدادهای برتر آمادگی دارد.
مدیرکل تامین اجتماعی قم یادآور شد:پس از ثبت معرفی نامه و درخواست افراد معرفی شده، متقاضیان مربوطه جهت انجام معاینات پزشکی قبل از انعقاد قرارداد درصورت لزوم به کمیسیون پزشکی معرفی می شوند که پس از وصول نتیجه معاینات، قرارداد بیمه منعقد می شود.
موسوی تصریح کرد:محاسبه حق بیمه مشمولان این طرح بر اساس حداقل دستمزد سالیانه خواهد بود و متقاضیان از حمایت‌های بازنشستگی،از کارافتادگی و فوت سازمان تامین اجتماعی بهره ‌مند خواهند شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com