کد خبر ۳۱۱۵۸ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
مدیرکل تأمین اجتماعی قم:

تفکر بسیجی در ادارات نهادینه شود

سید مجتبی موسوی مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت:فرهنگ بسیج،فرهنگ خدمت رسانی صادقانه به مردم است و تفکر بسیج باید در ادارات نهادینه شود.

به گزارش قم نا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تأمین اجتماعی قم،سید مجتبی موسوی در جلسه شورای بسیج پایگاه شهید مفتح تامین اجتماعی قم با اعلام این مطلب افزود:رویکرد برنامه های بسیج در تامین اجتماعی قم،فرهنگی است.
وی با تاکید بر لزوم حضور جهادی بسیج در تمام عرصه های خدمت رسانی اظهار داشت:بسیج ازظرفیت بالایی برای ارائه خدمت به مردم برخوردار است و لازم است ظرفیت های بسیج به مردم شناسانده شود.
مدیرکل تامین اجتماعی قم رمز موفقیت بسیج را در حضور داوطلبانه اعضاء دانست و تصریح کرد:بسیج با روحیه ایثارگری و حضور داوطلبانه می تواند در حل مشکلات کشور و جامعه بسیار موثر باشد.
فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح تامین اجتماعی قم نیز در این جلسه از برگزاری دوره های آموزشی آمادگی جسمانی برای کارکنان بسیجی خبر داد و گفت:همکاران بسیجی تامین اجتماعی قم بر اساس برنامه در مراکز آموزش نظامی و پادگانهای سپاه حضور یافته و ضمن آشنایی با فنون و مهارت های جدید،آمادگی جسمانی خود را نیز ارتقاء می بخشند.
علیرضا نصراللهی پرداختن به مسائل فرهنگی را اولویت نخست پایگاه بسیج عنوان و خاطرنشان ساخت:دیروز وظیفه بسیجیان حضور در جبهه های نور علیه ظلمت بود و امروز با توجه به نیاز جامعه لازم است تا بسیج در حوزه فرهنگی حضور پررنگ تری داشته باشد.
وی برگزاری حلقه های صالحین،نشست های فرهنگی تربیتی،مسابقات فرهنگی،مراسم قرائت ادعیه و قرآن،نکوداشت ایام الله انقلاب اسلامی وایام مذهبی در قالب مراسم عمومی،محفل خاطره گوئی و تفسیر وصیت نامه شهداء،حضور فعال اعضای پایگاه بسیج در گلزارهای شهدا در مناسبت های مختلف و میثاق مجدد با شهداء،سرکشی به خانواده های شهداء و ایثارگران بصورت فصلی،برگزاری اردوهای فرهنگی زیارتی و راهیان نور و تجلیل از بسیجیان نمونه و فعال در هر سال را از جمله برنامه های فرهنگی پایگاه بسیج نام برد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com