کد خبر ۳۱۶۰۳ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
محمدرضا حسنی مطرح کردند :

آمادگی کامل اورژانس قم برای پوشش امدادی روزهای تاسوعا و عاشورا

محمد رضا حسنی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: این مرکز با استفاده از تمام کارشناسان و امکانات خود برای پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در آمادگی کامل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد رضا حسنی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم اظهار داشت: تمام پایگاهها و کارشناسان ستادی و عملیاتی مرکز اوژانس قم که در محورهای مواصلاتی و جاده های اصلی و فرعی مستقر هستند، از صبح روز پنجشنبه 30 مهرماه جاری برای خدمات رسانی به زائران و عزاداران حسینی آماده خواهند بود.

وی اضافه کرد: شش دستگاه موتورلانس، 37 پایگاه اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تمام تجهیزات لازم و کادر درمانی مجرب و همچنین 11 دستگاه آمبولانس نیز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و مکان هایی که ازدحام جمعیت در آن ها بیشتر از سایر نقاط است، مستقر می شوند.

وی گفت: بالگرد اورژانس نیز همچون گذشته با کارشناسان متخصص در آمادگی کامل است تا در صورت بروز حوادثی با مجروحان بدحال در محورهای مواصلاتی استان، نسبت به انتقال مصدومان به مراکز درمانی اقدام کند.

حسنی افزود: آمادگی امکانات و کارشناسان اورژانس تا روان شدن ترافیک و تردد عادی در محورهای مواصلاتی استان قم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه وظیفه اورژانس خدمت رسانی رایگان به زائران است، از شهروندان خواست که هنگام تماس با این مرکز به سوال های کارشناسان به درستی پاسخ دهند و آدرس دقیق محل حادثه را نیز ارائه دهند.

وی افزود: دسته ها و هیات های عزاداری نیز با باز کردن مسیر تردد خودروهای امدادی، اورژانس را در خدمت رسانی به موقع یاری کنند.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com