کد خبر ۳۱۶۴۵ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
در هفته نهم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

کاپیتان صبا به ترکیب اصلی بازگشت

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم بعد از مصدومیتی طولانی مدت به ترکیب این تیم برای مصاف با فولاد خوزستان قعرنشین لیگ برتر بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دیدارهای هفته نهم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس عصر امروز چهارشنبه بیست و نهم مهر ماه در حالی پیگیری می‌‌شود که بی‌تردید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های روز دوم این هفته، صبای قم و فولاد خوزستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

با توجه به اتفاقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جدال صبای قم با پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان با تراکتورسازی تبریز، هر دو تیم صبای قم و فولاد خوزستان در دیدار هفته نهم خود یک محروم خواهند داشت اما در ترکیب تیم صبای قم دو بازیکن این تیم به دلیل آسیب دیدگی از همراهی شاگردان دایی در مصاف با فولاد خوزستان محروم هستند و فولاد نیز سه غایب دارد.

در حال حاضر محمدهاشم بیک‌زاده که در دیدارهای هفته‌های قبل پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بارها با مشکل آسیب‌دیدگی رو به رو شده است، دوران نقاهت را سپری می‌کند و مربیان صبا امیدوارند این بازیکن زودتر به میادین بازگردد.

بیک‌زاده بازیکن ملی‌پوش صبای قم است که هفته قبل در مصاف با پرسپولیس تهران یکی از بازیکنان اصلی تیم صبا بود اما به دلیل مشکل آسیب‌دیدگی در دقایق ابتدایی این بازی از ترکیب تیم بیرون رفت و با وجود اینکه دیدار صبا با فولاد را از دست داده اما به نظر می‌رسد که به زودی به وضعیت مطلوب رسیده و آماده بازگشت به میادین و ترکیب اصلی صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور شود.

میلاد فراهانی دروازه‌بان با تجربه تیم فوتبال صبای قم که دروازه‌بان ذخیره صبا در این فصل است با توجه به اینکه آسیب دیده و در حال حاضر سبک تمرین می‌کند تا به شرایط مطلوب برسد، از همراهی صبای قم در بازی خانگی هفته نهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان محروم است.

البته خبر خوب برای دایی و هواداران صبای قم بازگشت مسعود حق‌جو مدافع و کاپیتان دوم با تجربه این تیم به خط دفاعی صبا در دیدار با فولاد خوزستان است، حق‌جو در دیدار هفته چهارم لیگ برتر با راه‌آهن تهران در ترکیب اصلی صبا حضور داشت اما آسیب دید و از آن هفته به بعد بازی نکرده است.

خوزه فیلیپه ماچادو بازیکن برزیلی صبای قم نیز که از بازیکنان کلیدی این تیم و یکی از خریدهای موفق صبا در آغاز لیگ پانزدهم محسوب می‌شود، در دیدار با پرسپولیس از ناحیه دست دچار شکستگی شد اما به علی دایی و با حضورش در تمرینات صبا اعلام کرده که می‌تواند برابر فولاد بازی کند.

در نهایت آخرین بازیکن غایب تیم صبای قم در مصاف خانگی هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ابوالقاسم دهنوی است که در دیدار هفته هشتم با پرسپولیس تهران اخراج شده و نمی‌تواند برای صبا مقابل تیم قعرنشین فولاد خوزستان بازی کند.

در شرایطی که تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز از حضور سه بازیکن اصلی خود از جمله اسماعیل شریفات در این دیدار محروم است، دیدار این تیم با صبای قم به قضاوت محسن ترکی عصر چهارشنبه بیست و نهم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com