کد خبر ۳۳۳۹۷ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

تیم داوری مصاف صبای قم با استقلال‌ اهواز مشخص شد

دپارتمان داوری داوران مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال‌ اهواز در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بعد از اینکه صبای قم در نخستین بازی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی خود برابر استقلال‌اهواز با تساوی بدون گل متوقف شد، خیلی‌ها تصور می‌کردند که امسال سال سخت صبا و سال موفقیت های استقلال باشد.

صبا در آن مسابقه به شکلی بازی کرد که نتیجه تساوی را برای شروع کار خود در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک نتیجه تقریبا متعادل می‌دانست اما استقلال‌اهواز با خوشحالی از کسب یک امتیاز از قم رفت تا سرمربی وقت این تیم یعنی سیاوش بختیاری‌زاده، متوقف کردن صبا را معادل کسب سه امتیاز بداند.

تساوی بدون گل صبا و استقلال در قم

بعد از آن صبای قم سه هفته دیگر به روند نبردن‌های خود ادامه داد و تا پایان هفته چهارم از چهار مسابقه تنها سه امتیاز داشت اما استقلال‌اهواز زودتر از صبای قم به نخستین پیروزی خود در لیگ پانزدهم دست یافت و مقطعی از لیگ بین تیم‌های بالانشین جدول بود اما اکنون وضعیت کاملا متفاوت است.

صبا در مسیر قهرمانی / استقلال در سراشیبی سقوط

اکنون صبای قم یکی از پنج تیم مدعی کسب مقام قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است و استقلال‌اهواز در آخرین رتبه جدول، ضعیف‌ترین تیم لیگ پانزدهم محسوب می‌شود و خطر سقوط را به شدت بیخ گوش خود احساس می‌کند.

حالا نوبت به رویارویی مجدد آبی‌های اهواز با شاگردان دایی رسیده و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم‌های صبای قم و استقلال‌اهواز بعد از اینکه در نخستین بازی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تساوی رسیدند این‌بار در اهواز با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

شاگردان علی دایی در این مسابقه قرار است هشتمین بازی خارج از خانه خود را انجام بدهند، دیداری که عصر ششمین روز دی‌ماه در ورزشگاه تختی اهواز میهمان تیم فوتبال استقلال اهواز خواهند بود تا با کسب برتری در این دیدار به روند رو به رشد خود ادامه بدهند.

صبای قم در حالی از ساعت 15 عصر روز یکشنبه ششم دی‌ماه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم استقلال اهواز خواهد رفت که این دیدار را محمدحسین زاهدی‌فر با کمک حسن انتظاری و امیر مبشر قضاوت می‌کند، ضمن اینکه جواد رحیم‌زاده داور ذخیره این دیدار است و ناظر بازی نیز تقی‌پور خواهد بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com