کد خبر ۳۱۶۷۶ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰
حجت الاسلام شمس مطرح کرد:

خواسته آیت الله نوری همدانی از هیئات مذهبی

مسوول دفتر آیت الله نوری همدانی گفت: برگزاری عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) به بهترین و عالی ترین شکل همراه با شور وشعور خواسته بزرگان دین، مقام معظم رهبری و آیت الله نوری همدانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی هیئت و کانون خادم الرضا(ع)، حجت الاسلام محمد حسین شمس با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین(ع) تصریح کرد: مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) باید با آن کیفیتی که مورد سفارش قرارگرفته برگزار شود.

وی افزود: تاکیدی که بزرگان دارند این است که از تحریف وقایع عاشورا جلوگیری شود و در هیئات از انجام آنچه موجب وهن عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) می شود پرهیز شود.

مسوول دفتر آیت الله نوری همدانی ادامه داد: باید از اقداماتی که موجب می شود بیگانگان و آنانکه می خواهند نسبت به دستگاه امام حسین(ع) خورده ای بگیرند یا حرف نامربوط یا بی ربطی را در این خصوص داشته باشند جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه با اوج دادن به شور حسینی باید شعور حسینی هم در هیئات افزایش پیدا کند خاطرنشان کرد: بحمدالله این شور و شعور در هیئت خادم الرضا(ع) وجود دارد و از مسوولین هیئت به دلیل توجه به این مسائل در برگزاری هیئت تشکر می کنم.

حجت الاسلام شمس با بیان اینکه عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) باید به بهترین و عالی ترین شکل همراه با شور وشعور برگزار شود خاطرنشان کرد: این امر خواسته بزرگان دین، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و آیت الله نوری همدانی است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com