کد خبر ۳۱۶۸۷ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵
رئیس پلیس راهور قم خبر داد:

اعمال محدوديت های ترافيکی ويژه ايام تاسوعا و عاشورای در قم

سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهور قم اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی از ساعت 24 30 مهرماه 1394 تا ساعت بیست و چهار روز شنبه دوم آبان تا پایان مراسم عزاداری در شب شام غریبان در هسته مرکزی شهر و خیابان های اطراف حرم مطهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه این محدویت ها از ساعت بیست و چهار امشب در مسیرهای منتهی به حرم مطهر اعمال می شود و تا ساعت بیست و چهار روز شنبه دوم آبان تا پایان مراسم عزاداری در شب شام غریبان در هسته مرکزی شهر و خیابان های اطراف حرم مطهر ادامه خواهد داشت.

وی افزود:ممنوعیت تردد و توقف هر گونه خودرو از میدان جهاد تا چهار راه بازار ، تقاطع عماریاسر به سمت سه راه بازار ، میدان روح الله به سمت تقاطع شهدا ، میدان جانبازان به سمت تقاطع شهدا ، تقاطع حجتیه به سمت حرم مطهر ، سه راه خورشید به سمت میدان شهید مطهری ، طول بلوار امام موسی صدر حدفاصل تقاطع شهید رجایی تا میدان شهید مطهری محدودیت های اعمال شده در این ایام است.

سرهنگ حسینی از رانندگان خواست با توجه به محدودیت های ترافیکی ، فضاهای مشخص شده را در اختیار هیات های مذهبی قرار دهند تا مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی همچون سالهای گذشته باشکوه برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: در این ایام ، تمام اکیپ های راهور آماده ماموریت در نقاط مختلف شهر هستند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com