کد خبر ۳۱۷۰۷ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد:

امداد رسانی به 1142 نفر در تاسوعا و عاشورای حسینی

گل فشان با اشاره به اینکه خوشبختانه مشکل حادی در این دو روز برای عزاداران حسینی ایجاد نشد، بیان کرد: در این دو روز 1142نفر به اکیپ‌های هلال احمر مراجعه کردند که از این تعداد 1105 به صورت سرپایی مداوا شدند و 37 نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد گل‌فشان با اشاره به برپایی اکیپ‌های امدادی ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در این دو روز 13 تیم امدادی برادران و چهار تیم توانا از خواهران شامل 9 پزشک، 12 پرستار، 27 نجاتگر، 46 امدادگر، 94 نفر در پنج پست ثابت، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک درمانگاه به کارگرفته شدند.

وی ادامه داد: در این اکیپ‌ها پنج دستگاه خودروی نجات، پنج دستگاه آمبولانس و هفت دستگاه موتورلانس مستقر شد تا در مدت دو روز بتوانیم خدمات مناسبی را به عزاداران حسینی ارائه بدهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه خوشبختانه مشکل حادی در این دو روز برای عزاداران حسینی ایجاد نشد، بیان کرد: در این دو روز 1142نفر به اکیپ‌های هلال احمر مراجعه کردند که از این تعداد 1105 به صورت سرپایی مداوا شدند و 37 نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com