کد خبر ۳۲۶۶۹ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد :

امدادرسانی به بیش از 1700 زائر حسینی در موکب حضرت معصومه (س)

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی به بیش از 1700 زائر حسینی در موکب حضرت معصومه (س) در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد گل‌فشان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان قم در موکب حضرت معصومه(س) در کربلای معلی اقدام به برپایی دارالشفاء کرده است، اظهار کرد: این دارالشفاء با 25 نفر کادر درمانی شامل پزشک، پرستار، تکنسین اتاق عمل، ماما، امدادگر و نجاتگر در دو بخش خواهران و برادران فعال است.

وی ادامه داد: دارالشفای موکب حضرت فاطمه معصومه (س) طی سه شیفت به صورت 24 ساعته فعال است که از ابتدای آذر ماه تا امروز به بیش از 1700 نفر خدمات درمانی و امدادی ارائه کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: همچنین در این دارالشفاء تا کنون 236 نفر به صورت سرپایی جراحی‌ شدند، 523 مورد پانسمان و نزدیک به 940 نفر نیز از خدمات تزریقات استفاده کرده‌اند.

گل‌فشان با اشاره به اینکه این دارالشفا تا بعد از اربعین به زائران حسینی ارائه خدمت خواهد کرد گفت: مهمترین مراجعات زائران به دارالشفای موکب حضرت فاطمه معصومه (س) به دلیل سرماخوردگی و مشکلات گوارشی بوده ‌که توسط پزشکان درمان شده‌اند.

منبع : فارس 

 

 
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com