کد خبر ۳۲۴۴۶ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
از امروز در مجموعه ورزشی خیریه عمل :

شاگردان‌ دایی برای مصاف با سیاه‌جامگان استارت زدند

شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم از امروز دور جدید تمرینات خود را برای بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سر گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در شرایطی که بین آخرین بازی هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و نخستین روز دیدارهای هفته سیزدهم دقیقا یک هفته فاصله وجود دارد، کادر فنی صبای قم بعد از بازی سنگینی که این تیم برابر ذوب آهن اصفهان انجام داد به نفرات خود یک روز استراحت داد.

بر این اساس شاگردان علی دایی روز شنبه سی‌ام آبان‌ماه را به استراحت پرداختند و از امروز یکشنبه دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را ویژه بازی حساس هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر سیاه‌جامگان مشهد از سر می‌گیرند.

مصاف صبای قم با سیاه‌جامگان مشهد رقابتی بین تیم‌های ششم و چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و صبا برای انجام این بازی روز شنبه هفتم آذر ماه راهی مشهد می‌شود تا یکشنبه هشتم آذر برابر رقیب مشهدی خود صف‌آرایی کند.

صبای قم در آخرین بازی خانگی خود پیش از بازی حساسی که با تیم سیاه‌جامگان مشهد باید انجام بدهد، در تهران میهمان تیم سایپا بود و میزبان خود را با تساوی بدون گل متوقف کرد، ضمن اینکه صبا مجموعا از دیدارهای خارج از خانه چندان عملکرد خوبی بر جای نگذاشته است.

نکته جالب توجه در خصوص دیدار تیم‌های صبای قم و سیاه‌جامگان مشهد این است که فرهاد کاظمی سرمربی مشهدی‌ها تا هفته پنجم هدایت تیم فوتبال راه‌آهن تهران را بر عهده داشت و در هفته چهارم که صبای قم تنها باخت این فصل را برابر راه‌آهن متحمل شد، کاظمی هدایت این تیم را عهده‌دار بود.

حال اینکه آیا شکستی دیگر آن‌ هم در یک دیدار خارج از خانه و بار دیگر در مصاف تفکرات علی دایی با فرهاد کاظمی در انتظار صبای قم است یا خیر؟ در پایان 90 دقیقه رقابت صبا و سیاه‌جامگان مشهد در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص می‌شود.

پیش از جدال دو تیم در هفته سیزدهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، شاگردان علی دایی در تیم صبای قم تساوی بدون گل از بازی خانگی مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارند و سیاه‌جامگان مشهد نیز در میهمانی تراکتورسازی تبریز به تساوی بدون گل رسیده است.

بازی دو تیم صبای قم و سیاه‌جامگان مشهد از ساعت 14:30 دقیقه عصر روز یکشنبه هشتم آذر ماه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مقدس برگزار می‌شود در حالی که صبای قم هم اکنون با کسب 19 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی ایستاده و تیم سیاه‌جامگان مشهد با کسب هشت امتیاز در رده چهاردهم جای دارد.

شاگردان علی دایی که در خانه کارنامه بسیار خوبی از خود به ثبت رسانده‌اند و پیروزی یک بر صفر مقابل تیم‌های پدیده مشهد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیروزی دو بر یک برابر تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان و البته تساوی بدون گل با ذوب‌آهن اصفهان استقلال اهواز و یک بر یک با گسترش‌فولاد را کسب کرده‌اند در خارج از خانه از پنج بازی تنها چهار امتیاز گرفته‌اند و این برای دایی و تیمش کارنامه خوبی نیست.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com