کد خبر ۳۱۷۷۳ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
مدیرکل ورزش و جوانان قم:

خط قرمز مدیران ورزش قم حمایت از رؤسای هیئت‌های ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: خط قرمز اداره کل ورزش و جوانان حرمت و حمایت رئیس هیئت ورزشی است و حمایت اداره کل ورزش و جوانان به دلیل احترام به آرای اعضای مجمع پشت سر رئیس هر هیئت ورزشی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسن عابدی ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان قم که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد، اظهار داشت: از حضور همه کاندیداهایی که در مورد وضعیت ورزش‌های رزمی در قم احساس تکلیف کردند سپاسگزاری می‌کنم و این اتفاق، اتفاق ارزنده‌ای است که شاهد حضور حداکثری نامزدها در مجمع بودیم.

وی افزود: امیدواریم این مسئولیت پذیری در دوران حضور رئیس جدید با همیاری سایر نامزدها و اعضای خانواده ورزش‌های رزمی قم ادامه یابد و این که از خانواده ورزش‌های رزمی افرادی کاندیدا شدند که از قشر روحانیت بودند باعث افتخار است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: از موعظه‌های برخی دوستان در مورد حفظ آبرو و حفظ حرمت تشکر می‌کنیم و انشالله هم ما و هم خودشان عامل به عمل باشیم و تنها، شعار نباشد.

عابدی بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بدون حمایت اهالی ورزش‌های رزمی نمی‌توانند معجزه کنند اما اعضای این خانواده باید حرمت و شخصیت خود را به نمایش بگذارند و در نتیجه دیگران نیز برای هیئت ورزش‌های رزمی احترام و شخصیت قائل خواهند شد.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان ظرفیتی مشخص در اختیار دارد و این که بخواهد بیش از حد به برخی رشته‌ها یا قهرمانان توجه داشته باشد ممکن نیست و باید به بقیه رشته‌ها نیز پاسخ دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: از رئیس جدید هیئت ورزش‌های رزمی انتظار داریم که نهایت بهره برداری را از تمام ظرفیت‌های انسانی این رشته داشته باشد و اگر بخواهد با عده و گروه خاصی کار کند قطعاً موفق نخواهد شد.

عابدی افزود: خط قرمز اداره کل ورزش و جوانان حرمت و حمایت رئیس هیئت ورزشی است و حمایت اداره کل ورزش و جوانان به دلیل احترام به آرای اعضای مجمع پشت سر رئیس هر هیئت ورزشی خواهد بود.

منبع:مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com