کد خبر ۳۱۵۶۵ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
مدیرکل ورزش و جوانان قم مطرح کرد:

تلاش برای استفاده بهینه از منابع بخش خصوصی در بخش ورزش قم

- مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: برنامه اداره کل ورزش و جوانان قم تلاش برای استفاده بهینه از منابع بخش خصوصی در حوزه ورزش قم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسن عابدی در نشست مشترک هیئت‌های ورزشی استان قم که شامگاه یکشنبه در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از توانمندی‌های مسئولان استانی برای استفاده از ظرفیت‌های ورزش استان ضروری است و اگر مسئولان در چنین نشست‌هایی حضور نداشته باشند به هدف خود نمی‌رسیم.

وی افزود: چندی پیش طرحی در شورای ورزش همگانی استان قم مصوب شد و در این راستا مقرر شد ‌‌نهایت همکاری با اداره کل ورزش و جوانان قم از سوی دستگاه‌ها به منظور توسعه ورزش همگانی صورت گیرد و فضاهای ورزشی دستگاه‌ها در این طرح در اختیار ورزش همگانی باشد و فضاهای مناسب در اختیار ورزش بانوان قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: طرحی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای ورزش همگانی ارائه شده مورد توجه استانداری قم قرار گرفته است و استانداری قم نیز دستگاه‌ها را ملزم به همکاری برای توسعه ورزش همگانی کرده است.

عابدی بیان داشت: در پی آن هستیم در قالب شورای ورزش همگانی، مسائل مربوط به حمایت از قهرمانان و هیئت‌های ورزشی نیز مطرح شود و استاندار قم نیز همت و تلاش مضاعفی برای حمایت از ورزش قم داشته است.

وی عنوان کرد: همین که بخش خصوصی به موضوع حمایت از باشگاه صبای قم ورود پیدا کرد تا بودجه‌ها و اعتبارات استانی به سمت و سوی صبا نرود کار بزرگی از سوی استاندار قم بود البته اگر این هزینه‌ها به صبا اختصاص نمی‌یافت ریالی نیز به ورزش استان تزریق نمی‌شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در فوتسال، تکواندو و وزنه برداری و حمایت از قهرمانان شاهد حمایت یاسین پیشرو بوده‌ایم و امیدواریم بتوانیم حمایت‌های یاسین پیشرو را مدیریت کنیم و استفاده بهینه‌ای از منابع بخش خصوصی در حوزه ورزش داشته باشیم.

عابدی افزود: در موضوع تزریق اعتبارات هیئت‌های ورزشی از منابع دولتی، تلاش بر این بوده که بودجه‌ها به صورت برنامه محور به حساب هیئت‌های ورزشی واریز شود و بر اساس برنامه‌ای که هیئت ورزشی ارائه می‌کند از منابع مالی بهره‌مند شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com