کد خبر ۳۱۷۷۵ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲
سخنگوی شورای اسلامي شهر قم خبر داد:

تحقق ۱۶۱ ميلياردی بودجه سازمان‌های شهرداری قم در ۶ ماه نخست امسال

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اينكه در مجموع ۱۶۱ ميليارد تومان تحقق بودجه در سازمان‌هاي شهرداري وجود داشته است، گفت: در كل ۳۸ درصد از كل بودجه سازمان‌هاي شهرداري قم محقق شده كه ۴۸ درصد آن وصول شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، نعمت‌الله عواطف رستمي با اشاره به برگزاري جلسه شوراي اسلامي شهر قم اظهارداشت: در اين جلسه ابتدا گزارش ۶ ماهه عملكرد سازمان‌هاي شهرداري را بررسي كرديم.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اينكه عملكرد در آمد، هزينه سازمان‌هاي شهرداري كه مربوط به ۱۴ سازمان شهرداري است در شورا مطرح شده است، افزود: سازمان ميادين ميوه و تره بار كه بودجه مصوب ۹۴ آن ۱۳ ميليارد و ۸۶۵ ميليون تومان بود به تحقق درآمد ۸۸ درصدي دست يافته است.

عضو شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اينكه سازمان زيبا سازي با بودجه مصوب ۴ ميليارد و ۲۰۰ ميليون توماني در ۶ ماهه اول به تحقق ۵۷ درصدي درآمد رسيده است، خاطر‌نشان كرد: سازمان فضاي سبز و پارك‌ها ۳ ميليارد و ۳۷۲ ميليون تومان بودجه مصوب داشته است كه ۶۳ درصد آن تحقق پيدا كرده است.

وي با بيان اينكه سازمان آتش نشاني با بودجه مصوب ۲ ميليارد و ۸۰۰ ميليون توماني توانسته در ۶ ماهه نخست امسال به تحقق ۳۴ درصدي درآمد دست پيدا كند، گفت: سازمان كشتارگاه‌ها ۳ ميليارد و ۵۹۸ ميليون تومان بودجه مصوب داشته كه در اين سازمان تحقق درآمد ۱۲۲ درصد بوده است.

عواطف رستمي با اشاره به اينكه در سازمان اتوبوسراني بودجه مصوب ۷ ميليارد و ۱۲۶ ميليون تومان بوده است، تصريح كرد: تحقق ۵۵ درصدي درآمدها از اين سازمان گزارش شده است.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اينكه سازمان آرامستان ها ۱۰ ميليارد تومان بودجه مصوب داشته كه در ۶ ماهه نخست ۸۴ درصد درآمد آن محقق شده است، گفت: سازمان پايانه‌ها با ۳ ميليارد و ۳۸۶ ميليون تومان بودجه به تحقق در آمد ۷۴ درصدي دست يافته است.

عضو شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اينكه سازمان تاكسيراني ۲ ميليارد و ۲۳۹ ميليون تومان بودجه مصوب داشته كه به ۸۱ درصد تحقق دست يافته است، خاطر‌نشان كرد: سازمان عمران و نوسازي نيز با بودجه مصوب ۸۴ ميليارد توماني متاسفانه تنها ۱۶ درصد تحقق درآمد داشته است.

وي با اشاره به اينكه سازمان حمل و نقل و ترافيك ۸ ميليارد و ۶۱۰ ميليون تومان بودجه مصوب داشته كه به تحقق ۹۴ درصدي درآمدها رسيده است، گفت: سازمان فرهنگي و ورزشي با ۸ ميليارد بودجه به تحقق ۱۰ درصدي، سازمان مديريت پسماند با ۸ ميليارد و ۱۹۱ ميليون تومان بودجه به تحقق ۲۶ درصدي و سازمان قطار شهري نيز با ۲ ميليارد و ۴۱۰ ميليون تومان بودجه مصوب به ۲۸ درصد تحقق بودجه دست يافته‌اند.

عواطف رستمي با اشاره به اينكه در مجموع ۱۶۱ ميليارد تومان تحقق بودجه در سازمان‌هاي شهرداري وجود داشته است، گفت: در كل ۳۸ درصد از كل بودجه سازمان‌هاي شهرداري قم محقق شده كه ۴۸ درصد آن وصول شده است.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اينكه در بحث هزينه‌ها هم ۴۴ درصد كل هزينه‌ها محقق شده است، افزود: در جلسه شوراي اسلامي شهر قم چند لايحه مهم در داشته‌ايم كه از طرف كميسيون برنامه و بودجه بررسي شد؛ از جمله لايحه مربوط به مجوز افتتاح حساب در بانك انصار بابت وصول عوارض كسب و پيشه كه به تصويب اعضاي شورا رسيد.

وي تصريح كرد: از بين اين ۱۴ سازمان كه بررسي شد ۴ سازمان بهترين تحقق در آمد را داشته‌اند كه عبارت‌اند از سازمان كشتارگاه‌ها، سازمان ترافيك، حمل و نقل، سازمان ميادين، ميوه و تره بار و سازمان آرامستان ها اين چهار سازمان را تشكيل داده‌اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com