کد خبر ۳۱۸۷۴ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵
سخنگوی شورای شهر قم:

تئاتر «مردان سرزمین من» قانونی اجرا شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: در قرارداد تئاتر دفاع مقدس شهرداری با عنوان «مردان سرزمین من» تمام فرایند‌های قانونی طی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نعمت‌الله عواطف‌رستمی با اشاره به اینکه اخیراً توسط رسانه‌ها حاشیه‌هایی برای تئاتر مردان سرزمین من که در هفته دفاع مقدس به اجرا درآمد ایجاد شده بود، اظهار کرد: در جلسه کمیسیون مطلع شدیم که 200 میلیون تومان برای این تئاتر هزینه شده و روزنامه‌ها به حاشیه‌سازی در این خصوص پرداخته‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در جلسه کمیسیون سؤالاتی مطرح شد که سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی به همه آنها پاسخ داد.

وی با بیان اینکه در وضعیت موجود و کمبود بودجه این سازمان چنین هزینه‌ای در اولویت نبود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود صرف این هزینه ضرورت نداشت، البته نمی‌توان از ابعاد مختلف این اثر ارزشمند و فاخر نیز چشم‌پوشی کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: براساس حاشیه‌هایی که در رسانه‌ها دیدیم از موسوی‌نژادیان خواستم تا مدارک این قرارداد را برای بررسی ارائه دهد و درباره کل فرایند مطالعات لازم را انجام دادیم و هیچ ایراد قانونی در آن نبود؛ حتی امضای شهردار هم پای این کار بود، در حالی که در رسانه‌ها در این زمینه حاشیه‌سازی شده بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com