کد خبر ۳۱۸۲۲ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۷
هواشناسی قم اعلام کرد

ورود سامانه بارشی به قم از فردا

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم از ورود سامانه بارشی به قم در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت جوی هوای قم هوای امروز سه‌شنبه را کمی تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر به تدریج با افزایش ابر پیش‌بینی کرد.

وی در خصوص هوای روز چهارشنبه گفت: هوای فردا نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات با بارش‌های پراکنده همراه خواهد بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم افزود: صبح فردا شاهد بارش‌های پراکنده به‌خصوص در بخش خلجستان خواهیم بود.

قاضی ادامه داد: در روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی افزایش پیدا می‌کند و برای این روز هوایی ابری همراه با بارش باران در برخی نقاط با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی اعلام کرد: بارش‌ها تا روز جمعه ادامه پیدا می‌کند و کمی از شدت بارش کاسته خواهد شد اما در روز شنبه شدت بارش دوباره افزایش پیدا می‌کند.

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه بارش‌ها تا روز دوشنبه آینده تداوم پیدا می‌کند، گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های امروز مجموع بارش زیاد خواهد بود.

قاضی میزان بارش در این مدت را 20 میلی‌متر ذکر کرد و افزود: در پایان هفته آینده نیز یک سامانه بارشی دیگر مورد انتظار است.

وی بیشینه دمای هوای امروز را 27 درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و افزود: این میزان برای فردا و روز پنجشنبه به ترتیب به 26 و 20 درجه خواهد رسید.

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم کمینه دمای هوای امشب و فردا را 14 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و ادامه داد: این میزان برای روز پنجشنبه و جمعه 12 درجه است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com