کد خبر ۳۱۸۳۰ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

قرائت نماز 30 هزار نفر از زائران مسجد جمکران در سال جاری تصحیح شد

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به لزوم تصحیح قرائت نماز در جامعه گفت: در سال جاری قرائت نماز 30 هزار نفر از زائران مسجد مقدس توسط کارشناسان حوزه علمیه تصحیح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی در دیدار تولیت مسجد مقدس جمکران با آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: هدف اصلی ما در مسجد مقدس جمکران ترویج و نشر سیره اهل بیت(ع) و قرآن کریم در گستره ملی و فرا ملی است که با توجه به این هدف ابتدا باید مخاطبان را شناسایی کرده و بر اساس نیازهای آن‌ها به ارائه خدمات فرهنگی بپردازیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در مسجد مقدس جمکران برای زائران افزود: معارف قرآنی، سخنرانی، حلقه‌های معرفت و تکریم زائران و ارائه خدمات آموزشی با رویکرد دینی برای اقشار و گروه‌های مختلف سنی از جمله اقدامات انجام شده در مسجد مقدس جمکران است.

ابراهیمی با بیان اینکه در زمینه اقدامات فرهنگی مسجد مقدس جمکران از ظرفیت حوزه‌های علمیه استفاده می‌کنیم بیان کرد: بیش از 130 خواهر و برادر طلبه و استاد حوزه علمیه در زمینه نشر معارف دینی و مقابله با شبهات دینی در مسجد مقدس جمکران مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به لزوم تصحیح قرائت نماز در جامعه عنوان کرد: در سال جاری قرائت نماز 30 هزار نفر از زائران مسجد مقدس توسط کارشناسان حوزه علمیه تصحیح شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اقدامات انجام شده برای حضور زائران خارجی در مسجد مقدس جمکران افزود: کارشناسان حوزه علمیه در زمینه پاسخگویی به سؤالات دینی و اعتقادی در مسجد مقدس جمکران فعالیت می‌کنند و همچنین در قسمت بین الملل طلاب حوزه علمیه که بازبان های زنده دنیا آشنا هستند پاسخ گوی شبهات دینی زائران خارجی هستند.

ابراهیمی گفت: علاوه بر این که تلاش کردیم زائران از خدمات فرهنگی بهره‌مند شوند از کارکنان مسجد جمکران غفلت نکردیم و برنامه‌های آموزشی مناسب فرهنگی را برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در راستای نشر معارف اهل بیت(ع) از مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: هدف اصلی این است که مسجد مقدس جمکران ملجأ مهدوی باشد و در این زمینه اقدامات و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com