کد خبر ۳۱۹۵۰ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
سقوط تیرهای برق بر اثر وقوع سیل در قم؛

برق مناطق آسیب دیده در اسرع وقت تامین شد

کیانی پور اظهار داشت: بر اثر بارش باران طی روزهای گذشته در قم منجر به وقوع سیل و ایجاد خسارتی در شبکه های برق این شهر شد ، همچنین بر اثر وقوع سیل در روستای خورآباد و شهر قم خسارتی بالغ بر 400 میلیون ريال هزینه به شبکه های برق استان قم وارد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، کیانی پور مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت:بر اثر بارش باران طی روزهای گذشته در قم منجر به وقوع سیل و  ایجاد خسارتی در شبکه های برق این شهر شد.

سهیل کیانی پور با اشاره به سقوط ترانس 200 کاوآ و همچنین سه اصله پایه فشار متوسط در روستای خورآباد از توابع شهر کهک  گفت: اکیپ های امداد و تعمیراتی برق منطقه شرق  به موقع در محل حاضر شدند و نسبت به رفع خطر آن اقدام کردند و در مرحله بعد نسبت به اصلاح شبکه آن اقدام شد و درحال حاضر مشترکین برقدار می باشند.

وی همچنین از سقوط دو پایه فشار متوسط  در مجاورت بیمارستان امام رضا (ع) در محدوده رودخانه قم نیز خبر داد و گفت: اکیپ های حوادث و تعمیرات منطقه غرب برق قم نیز بلافاصله در محل حاضر شدند و نسبت به رفع خطر و ترمیم شبکه آن اقدام کردند. وی در ادامه اضافه کرد:برق این مناطق نیز تامین می باشد.

کیانی پور ضمن قدردانی از حضور به موقع نیروهای امدادی و تعمیراتی برق در مناطق آسیب دیده قم  خاطرنشان کرد: وقوع سیل در قم خسارتی بالغ بر 400 میلیون ريال برای اصلاح و ترمیم شبکه  آن هزینه در بر داشته است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com