کد خبر ۳۲۰۰۳ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۹

رزمایش پدافند غیرعامل با موضوع زلزله در قم برگزار شد

رزمایش مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات ناشی از زلزله به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در ورزشگاه هفت تیر قم برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رزمایش مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات ناشی از زلزله به مناسبت هفته پدافند غیرعامل صبح امروز  با همکاری دستگاه‌های امدادی، خدماتی و نیز ستاد حوادث و پدافند غیرعامل استانداری قم در ورزشگاه هفت تیر برگزار شد.

سردار کاظم مجتبایی اظهار داشت: اجرای رزمایش‌های مختلف، سبب آمادگی در برابر بروز رخدادها و آسیب‌ها می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به حضور دستگاه‌های امدادی و خدماتی در این رزمایش عنوان کرد: برگزاری چنین رزمایش‌هایی تمرینی است برای نهادهای مختلف تا طی آن برای تامین سلامت و امنیت مردم در سطح استان همکاری مطلوبی در وضعیت‌های مختلف داشته باشند.

به گفته وی تمام دستگاه‌ها و نهادهای استانی باید در برابر رخدادها برنامه داشته تا با هماهنگی و هم افزایی عملکرد مناسبی داشته باشند.

سردار مجتبایی با اشاره به وظایف و نقش پلیس در بحران‌ها و رخدادهای طبیعی بیان کرد: این رزمایش نشان‌دهنده قدرت عملیاتی پلیس به همراه سازمان‌های امدادی انتظامی است.

سید مهدی صادقی نیز در این رزمایش با تاکید بر آمادگی استان برای مقابله با بحران‌های احتمالی گفت: اجرای این قبیل رزمایش‌ها آمادگی مطلوبی را در بُعد پدافند غیرعامل و بحران‌های طبیعی ایجاد می‌کند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: افزایش هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف سبب آمادگی استان در برابر بحران‌ها می‌شود از همین رو باید با برنامه‌ریزی و اقدامات مجازی اماده مقابله با بحران‌ها باشیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com