کد خبر ۳۲۰۳۲ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در قم مطرح کرد

لزوم شناسایی ظرفیت‌های قم برای پیشرفت

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در قم گفت: علت استفاده نکردن از ظرفیت‌های داخل استان، خارج استان و بین‌المللی عدم شناسایی دقیق آنهاست که امیدواریم شورای مشورتی توسعه استان به خوبی از عهده این کار برآید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حمید مکارم سه‌شنبه شب در جلسه افتتاحیه شورای مشورتی توسعه استان که در تالار امام جواد استانداری برگزار شد گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان قم جذابیت و قداست آن برای شیعیان جهان است اما متاسفانه ما از این ظرفیت استفاده نکرده‌ایم.

وی افزود: سفیر کشور تانزانیا به ما می‌گفت ما در کشورمان تاجران شیعه بسیاری داریم که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در اماکن مقدسه هستند اما کسی سراغشان نمی‌رود.

مکارم تصریح کرد: علت استفاده نکردن از ظرفیت‌های داخل استان، خارج استان و بین‌المللی عدم شناسایی دقیق آنهاست که امیدواریم این شورا به خوبی از عهده این کار بر بیاید.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در قم با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه‌های زیرمجموعه شورای مشورتی توسعه استان بیان کرد: شورای مشورتی توسعه استان برای دقیق‌تر کردن فعالیت‌های خود نیازمند تشکیل کارگروه‌های تخصصی است که امیدواریم این امر زودتر تحقق یابد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com