کد خبر ۳۲۰۴۷ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۱
با سخنرانی یکی از مراجع معظم تقلید

اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان زمان برگزاری اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور را هفتم تا نهم آذرماه سال جاری عنوان کرد و گفت: بالغ بر 400 نفر از مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برای حضور در این اجلاسیه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی بیان کرد: اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور با حضور مسئولان حوزوی، علما و مدیران محترم استان‌‌ها برای هم‌اندیشی، تعامل و همفکری در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار می‌شود.

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های حوزه‌های علمیه خواهران ضمن یادآوری این نکته که اجلاسیه مدیران هر ساله برگزار می‌شود اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در اجلاسیه امسال از محضر یکی از مراجع معظم تقلید نیز بهره ببریم.

وی خاطرنشان کرد: ارائه مباحث راهبردی فرهنگی، تبلیغی و تربیتی محور این اجلاسیه است.

حجت‌الاسلام ابراهیمیان همچنین تأکید کرد: سرفصل‌های مختلفی از موضوع محوری اجلاسیه استخراج شده که در قالب کمیسیون‌های متعدد با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران و اساتید شاخص در آن موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com