کد خبر ۳۳۲۲۷ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴
معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران:

نشست فصلی مدیران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری نشست فصلی مدیران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان با اشاره به برگزاری نشست فصلی مدیران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور گفت: این نشست به صورت فصلی برگزار می‌شود و این دوره به معاونت‌های آموزش و اداری مالی مرکز و استان‌ها اختصاص داده شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری نشست‌های فصلی هماهنگی و تعامل حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های کشور با مرکز مدیریت در راستای اجرای دقیق برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و مالی است.

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این‌که در این نشست نزدیک به 130 نفر شرکت خواهند کرد، ادامه داد: حاضرین در این نشست شامل مدیران و معاونت‌های آموزش و اداری مالی همه استان‌های کشور می‌شوند.

وی در ادامه به محورهای نشست فصلی اشاره کرد و افزود: تبیین برنامه‌های آموزشی، بررسی مواد آیین‌نامه‌ها و ضوابط و مقررات آموزشی، بررسی و تبادل‌نظر در مسائل آموزشی، مدیریت‌های مالی و راهکارهای مدیریتی و بررسی سیاست‌های کلان آموزشی و مالی برخی از این محورها را تشکیل می‌دهد.

ابراهیمیان تصریح کرد: نشست فصلی مدیران با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران دوم دی‌ماه آغاز می‌شود و تا سوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه این نشست روز چهارشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر و روز پنجشنبه نوبت صبح به مدت دو روز برگزار می‌شود، گفت: این نشست در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی قم، بلوار امین، نبش کوچه 51 برگزار خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com