کد خبر ۳۲۰۵۴ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم:

سی‌امین دوره مسابقات قرآن به میزبانی قم برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: سی‌امین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم برای نخستین‌بار به میزبانی قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: شعبه اصلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در قم است و این دانشگاه در 23 شهر از کشورمان شعبه دارد.

وی با اشاره به مقاطع تحصیلی در این دانشگاه گفت: دانشجویان در این دانشگاه در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه مباحث اصلی درسی در این دانشگاه به قرآن و معارف قرآن اختصاص دارد، بیان کرد: کتاب‌های فراوانی با موضوع قرآن و پایان‌نامه‌های قرآنی از جمله خروجی‌های این دانشگاه است.

وی برگزاری مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم را مورد اشاره قرار داد و گفت: دوره‌های پیشین این مسابقات در سال‌های گذشته به میزبانی دیگر استان‌ها برگزار شد و امسال برای نخستین‌بار سی‌امین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم به میزبانی دانشگاه معارف قرآن در قم برگزار می‌شود.

عابدی ادامه داد: با توجه به اینکه برای نخستین بار این دوره از مسابقات در قم برگزار می‌شود ترتیبی داده شده است که شرکت کنندگان در غبارروبی حرم حضرت معصومه (س) شرکت کرده و پشت سر مراجع عظام تقلید نماز اقامه کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com