کد خبر ۳۲۱۰۶ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

سی و دومین مسابقات قرآن کریم برگزار می‌شود

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برگزاری سی و دومین مسابقات قرآن کریم از تاریخ 19 تا 21 آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه علوم و معارف قرآن، اظهار کرد: این دانشگاه 22 دانشکده در استان‌های مختلف کشور دارد.

وی افزود: امسال سی و دومین دوره مسابقات قرآنی میان دانشجویان این دانشگاه برگزار خواهد شد که نفرات برتر این مسابقه به ششمین دوره مسابقات جهانی قرآن کریم راه پیدا می‌کنند.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به اینکه این دانشگاه زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه کشور فعالیت می‌کند، گفت: این دانشگاه از مجموع دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در این دانشگاه 80 هیئت علمی حضور دارند و بیش از 5 هزار نفر مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم، گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات آثار پژوهشی، فرهنگی و ادبی که محور علوم قرآنی دارد را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عابدی خاطرنشان کرد: سی و دومین دوره مسابقات قرآنی از تاریخ 19 آبان ماه آغاز و تا 21 آبان ماه امسال ادامه دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com