کد خبر ۳۲۰۶۵ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم مطرح کرد

آموزش ترافیکی به 2500 دانش‌آموز در قم

مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم از آموزش مسائل ترافیکی به دو هزار و 500 دانش‌آموز در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدامیر عباس صفوی با اشاره به اهمیت آگاهی رسانی به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی در راستای مسائل ترافیکی گفت: با توجه به اینکه در سنین کمتر میزان توجه افراد بالاتر است انجام چنین اقدامی ضرورت دارد.

مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم ادامه داد: سال گذشته در حدود 2هزار و 500 دانش آموز استان را آموزش دادیم به این صورت نماینده‌ای از پلیس راهور مسائل ترافیکی که باعث بروز حوادث می‌شدند را برای دانش‌آموزان تشریح کرد.

وی خاطرنشان کرد: گروه تئاتری مسائل ترافیکی را در قالب نمایش در مدارس اجرا کرد و بعد از تئاتر مسابقه برگزار کردیم و برای ایجاد انگیزه و تشویق به افراد برگزیده اهدای جایزه صورت ‌گرفت.

صفوی با بیان اینکه امسال به دلیل کمبود بودجه چنین اقدامی صورت نگرفته است، تصریح کرد: انجام چنین اقدامی برای آگاهی دانش آموزان اهمیت بسیاری دارد و امسال نیز در نظر داریم به محض دریافت بودجه اقدامات آموزشی برای دانش‌آموزان داشته باشیم.

مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم خواستار توجه بیشتر به این مهم شد و عنوان کرد: نمی‌توان از این موضوع مهم چشم‌پوشی کرد لذا تمام دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند تا نکات مهم ترافیکی به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com