کد خبر ۳۳۷۷۰ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
استاندار قم در جلسه كارگروه اقتصادي استان:

حرکت جدی در حوزه فناوری اطلاعات قم آغاز شود

مهندس سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه کارگروه اقتصادی استان با اشاره به زيرساخت ها و ظرفيت هاي قم گفت: امروز با توجه به شرایط و ضرورت ها، باید یک حرکت جدی در حوزه فناوری اطلاعات در استان آغاز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، به گزارش روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه کارگروه اقتصادی استان قم با بیان این مطلب افزود: زیرساخت ها و ظرفیت های خوبی در حوزه فناوری اطلاعات در استان وجود دارد که باید از این ظرفیت و توانمندی گسترده هرچه بیشتر بهره مند شویم.


وی بر استفاده از وضعیت موجود در بعد سخت افزاری و نرم افزاری برای توسعه و تعمیم فناوری اطلاعات در استان تاکید کرد و گفت: هماهنگی و برنامه ریزی جدی دستگاههای اجرایی و فرهنگسازی گسترده در جامعه برای تسهیل در امور و رسیدن به سطح مطلوب در این عرصه بسیار مهم است.


استاندار قم ظرفیت و محتوای غنی علمی فرهنگی در استان را پشتوانه مهمی برای پیشرفت و توسعه فناوری اطلاعات دانست و تصريح كرد: استان قم با توجه به ظرفیت های عظیمی که دارد، نسبت به ساير استانها عقب افتاده است، اما مسؤلان باید همه زمینه ها برای استفاده هرچه بهتر از این ابزار را فراهم بیاورند.


جلسه کارگروه اقتصادی استان قم با حضور جمعی از مدیران و روسای دستگاههای اجرایی مرتبط سه شنبه شب در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com