کد خبر ۳۲۰۹۱ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان

عذرخواهی رسمی باشگاه فولاد خوزستان از دفتر آیت الله شهرستانی

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان به طور رسمی بابت عدم هماهنگی دیدار از ضریح امامین عسکریین از بیت آیت الله شهرستانی و مسئولان مربوطه عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علیرضا کاهکش امروز در گفتگوی اختصاصی با ما درباره برنامه بازدید از ضریح امامین عسکریین اظهار داشت: بر اساس لطف دوستان در قم و نگاه مثبت دفتر آیت الله شهرستانی قرار بود پس از تمرین در قم برای دیدار با صبا دیداری از ضریح مطهر امامین عسکریین داشته باشیم که این امر به دلیل عدم هماهنگی و به طور سهوی ممکن نشد.

وی افزود: بابت این مه‌مان نوازی خوب از آیت الله شهرستانی و مسئولان دفتر ایشان، مسئولان کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین و سایر دوستانی که زحمت هماهنگی این دیدار را کشیده بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم عذرخواهی من به نمایندگی از باشگاه فولاد خوزستان را بپذیرند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برنامه امروز ما تمرین در ورزشگاه شهید حیدریان قم بود اما وقتی با چمن مصنوعی مواجه شدیم تصمیم گرفتیم در ورزشگاه هلال احمر که چمن طبیعی دارد تمرین کنیم اما با توجه به بعد مسافت در ‌‌‌نهایت کادر فنی تصمیم گرفتند در‌‌‌ همان ورزشگاه حیدریان تمرین را برپا کنیم و بر همین اساس بخشی از زمان را از دست دادیم.

کاهکش بیان کرد: با توجه به زمان خاصی که برای دیدار از کارگاه ضریح در نظر گرفته شده بود و تداخل با تمرین ما، امکان عزیمت تیم به هتل و سپس بازگشت به کارگاه با البسه رسمی وجود نداشت و در عین حال با توجه به مقدس بودن محل دیدار و اهمیت معنوی ضریح امامین عسکریین حضور بازیکنان فولاد در این مکان با لباس نامناسب ورزشی قابل قبول نبود و به همین دلیل تصمیم بر لغو این دیدار گرفتیم.

وی تصریح کرد: بار دیگر از تلاش‌ها برای ترتیب دادن دیدار فولاد با ضریح امامین عسکریین تشکر می‌کنم و ضمن عذرخواهی رسمی از طرف باشگاه فولاد، مراتب عذرخواهی و تشکر نیز به زودی از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام می‌شود.

منبع : اسپرت قم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com