کد خبر ۲۷۲۵۱ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
در دیدار آیت‌الله شهرستانی با سقائیان‌نژاد مطرح شد

توصیه‌های نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران به شهردار جدید قم

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران گفت: تحمل سخنان مخالفان و پرهیز از تبدیل اختلاف نظرها به تنش و گوش دادن به توصیه مراجع تقلید از جمله راهکارهایی است که رعایت آن سبب بر جای گذاشتن کارنامه مثبتی از شهردار قم می‌شود.

به گزارش قم نا، آیت‌الله سید جواد شهرستانی که با حضور امام جمعه اصفهان و در دیدار با شهردار جدید قم سخن می‌گفت، اظهار داشت: از اجماعی که در شورای شهر و دیگر مراکز تصمیم‌گیری برای دعوت از شما صورت گرفت و توفیق خدمت به کریمه اهل بیت(س) را به شما داد، شاکر باشید.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران افزود: مراکز تصمیم گیری در قم متعدد هستند و کسی که بتواند در قم خدمت کند، کارنامه مثبتی از خود به جای می‌گذارد.

وی تصریح کرد: اکنون بیش از 100 میلیت در قم حاضر هستند و به تحصیل علوم دینی اشتغال دارند از این رو موقعیت این شهر در جهان اسلام کم‌نظیر است.

آیت الله شهرستانی، شهردار قم را به نشنیده گرفتن برخی بدگویی‌ها توصیه کرد و گفت: نباید اختلاف نظرها به تنش منجر شود و اگر این مهم محقق شود، توان مدیریت خوبی را در قم به‌دست می‌آورید.

نماینده آیت‌الله العظمی شهرستانی در ایران تاکید کرد: از سابقه خدمات شما در اصفهان صحبت‌هایی خوبی شده است و امیدواریم این سابقه را در قم نیز تکرار کنید.

رئیس مرکز جهانی آل‌البیت خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد خدمت کند، باید تحمل بیشتری داشته باشد و در مقابل گفته‌های دیگران، تحمل بیشتری به خرج دهد. در قم همه بزرگان حوزه و مراجع دلسوز نظام هستند و باید توصیه های دلسوزانه‌شان را به کار ببندید.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com