کد خبر ۳۲۱۱۸ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵
مدیرکل نوسازی مدارس استان قم :

استان قم نیازمند احداث 200 مدرسه جدید است

محسن پورگلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با اشاره به نیازمندی استان قم به 200 مدرسه جدید گفت: در شرایطی که 20 درصد مدارس کشور دو شیفته است در این میان 50 درصد مدارس استان قم دو شیفته هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن پورگلیان اظهار داشت : با اشاره به نیازمندی استان قم به 200 مدرسه جدید اظهارداشت: در شرایطی که 20 درصدمدارس کشور دو شیفته هستند که در این میان 50 درصد مدارس استان قم دو شیفته هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم افزود: نیاز استان قم به مدارس در سه حوزه مناطق جدید شهری، مدارس تخریبی و تبدیل مدارس دوشیفته به یک شیفته دسته بندی می‌شو.

به گفته وی منطقه پردیسان به دلیل این‌که ساخت و ساز مسکن مهر زودتر از تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز مردم در آن  انجام شده، بیشترین نیاز به ساخت مدارس جدید را دارد.

پورگلیان با بیان اینکه از 200 مدرسه مورد نیاز استان قم 110 مدرسه باید در منطقه پردیسان احداث شود, خاطرنشان کرد: 150 مدرسه نیز نیازمند تخریب و بازسازی است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با اشاره به انجام عملیات استانداردسازی 400 کلاس در طول سه سال گذشته عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال 27 مدرسه در قالب 327 کلاس استانداردسازی می‌شود

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com