کد خبر ۳۲۱۳۷ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۵
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم خبر داد

رقابت رکاب‌زنان مدعی در لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان قم

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از آغاز دوره جدید رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی باشگاه‌های قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدکاظم حججی اظهار کرد: چند سال قبل استارت برگزاری رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی باشگاه‌های قم را زدیم و با تشویق تیم‌ها و باشگاه‌های فعال این رشته به تیم‌داری و استفاده از توان بخش خصوصی در این زمینه‏، لیگ پویایی را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: دوچرخه‌سواری رشته‌ای بسیار جذاب و مفرح است اما به دلیل اینکه از پشتوانه مالی چندان زیادی برخوردار نیست برای تامین نیازهای خود و پرورش استعدادهای ناب دوچرخه‌سواری نیاز به حمایت دارد، ما راه توسعه و پیشرفت دوچرخه‌سواری قم را در برگزاری لیگ استانی دیدیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم بیان کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ استان این امکان و فرصت را به مربیان دوچرخه‌سواری قم می‌دهد که استعدادهای این رشته ورزشی را به خوبی شناسایی کنند و هر زمان که برای اعزام به رقابت‌های لیگ یا قهرمانی کشور برنامه داریم با اطمینان خاطر ترکیب تیم را مشخص کنند.

وی یادآور شد: نوجوانان و جوانان مستعدی در دوچرخه‌سواری قم داریم که در صورت برخوردار بودن از امکانات مناسب می‌توانند در سطح کشور برای ورزش قم افتخارآفرین شوند، چنانکه همین الان نیز رکاب‌زنان بسیار خوبی در سطح کشور و در هر دو رشته کورسی و کوهستان داریم.

حججی در ادامه به برنامه‌ریزی این هیئت ورزشی برای برگزاری دوره جدید رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی باشگاه‌های قم اشاره کرد و افزود: نخستین روز مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان قم با حضور 32 شرکت‌کننده به انجام رسید.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی، برگزاری مسابقات لیگ هر رشته در سطح استان است و ما سعی کرده‌ایم لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم را در هر دو رشته کورسی و کوهستان به بهترین شکل برگزار کنیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم با بیان اینکه رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های قم در پیست کوهستان مفید قم برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مرحله از مسابقات به مناسبت روز بسیج دانش‌آموزی به انجام رسید و 32 دوچرخه‌سوار در قالب 10 تیم مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به برترین‌های این دوره از رقابت‌ها، بیان کرد: در رده‌بندی نهایی برترین‌های این دوره از پیکارها مجتبی رئیس‌الذاکرین از تیم دوچرخه‌سواری هم‌رکابان (الف) قم بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

حججی خاطرنشان کرد: همچنین عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات به محمدرضا حائری از تیم شینا تورنادو رسید و مهدی علیرضالو دیگر عضو تیم دوچرخه‌سواری هم‌رکابان (الف) قم در جایگاه سوم ایستاد، ضمن اینکه در بخش تیمی این مرحله، تیم شینا تورنادو در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم هم‌رکابان دوم شد و جایگاه سوم به تیم شینا پلاس تعلق گرفت و برترین‌ها مورد تجلیل قرار گرفتند. 

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com