کد خبر ۳۲۲۳۴ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی:

وزارت ارشاد اعتنایی به دغدغه های فرهنگی دلسوزان نظام نمی کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرات چند باره به وزیر ارشاد، گفت: چند بار باید ایشان را بخواهیم و تذکراتی به ایشان بدهیم و چقدر باید با آن‌ها سروکله بزنیم که عملاً تاکنون فایده‌ای نداشته است چراکه از وی پشتیبانی و حمایت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی با اشاره به نفوذ آمریکا در ایران اظهار داشت: در هفته های گذشته خبر ورود برخی از فست فودهای غربی به داخل کشور را داشتیم  که به خاطر همین موضوع در مجلس متنی تهیه کردیم و نسبت به باز شدن دریچه‌های نفوذ تذکر دادیم که دشمن با تمام توان وامکانات قصد ورود به کشور را دارد.

وی به هموار کردن راه نفوذ توسط برخی مسئولین اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی مسئولین از ظرفیت سرمایه‌گذاری در کشور و استفاده از جوانان خوش‌فکر غافل شده‌اند و راه را برای نفوذ دشمنان بازکرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بحث‌های پساتحریمی در کشور بیان داشت: برخی افراد طوری صحبت می‌کنند که به نظر می‌آید در کشور فکر و سرمایه نداریم که باید آن‌ها توسط دیگران وارد کشور شود و اگر به نیرو و سرمایه داخلی اعتماد کنیم هم کار انجام خواهد گرفت و هم مشکل بیکاری حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی مسئولین به آمدن شرکت‌های خارجی در کشور دل‌بسته‌اند و راه‌حل مشکلات را ورود آن‌ها می‌دانند که این طرز فکر کاملاً غیرعقلانی و نادرست است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تذکرات چند باره به وزیر ارشاد در این کمیسیون اشاره کرد و گفت: چند بار باید ایشان را بخواهیم و تذکراتی به ایشان بدهیم و چقدر باید با آن‌ها سروکله بزنیم که عملاً تاکنون فایده‌ای نداشته است چراکه از وی پشتیبانی و حمایت می‌شود.

وی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی مجلس همیشه گروهی از وزارت ارشاد را دعوت می‌کند تا در مورد مسائل پیش‌آمده صحبت و توضیحاتی بخواهد و بعدازآن امضا و اطلاعیه‌هایی داده می‌شود و کمیسیون هم نسبت به مسائل فرهنگی کشور نگران است.

آشتیانی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه رهبر معظم انقلاب صراحتاً مطالبی را در باب فرهنگی اعلام می‌کنند ولی وزارت خانه آن‌ها را انجام نمی‌دهد.

منبع:قم فردا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com