کد خبر ۳۲۲۶۰ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم به مهر اعلام کرد:

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۴۹۲ مجروح و سه کشته برجای گذاشت

محمدرضا حسنی: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۴۹۲ نفر و فوت سه نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  از ساعت هفت صبح ۱۶ آبان‌ تا امروز ۲۳ آبان‌ماه تعداد هفت هزار و ۳۴۸ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی قم برقرار شد که منجر به انجام هزار و ۲۴۳ ماموریت شده است.

وی ادامه داد: از مأموریت‌های انجام شده طی یک هفته گذشته هزار و ۷۱ مورد شهری و ۱۷۲ مورد نیز جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: ۴۱۸ حادثه ترافیکی طی یک هفته گذشته در قم بوقوع پیوسته که ۳۵۹ مورد شهری و ۵۹ مورد نیز جاده‌ای بوده است.

وی عنوان کرد: تعداد مصدومین حوادث ترافیکی طی یک هفته گذشته ۴۹۲ نفر بود که ۱۶۱ مورد سرپایی درمان شده و ۳۲۸ مورد نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند و متأسفانه سه نفر نیز فوت کردند.

حسنی اظهار کرد: مأموریت‌های مربوط به موتورسیکلت سواران ۲۷۵ مورد بود که ۳۲۱ مجروح برجای گذاشته است و ۱۱۶ نفر سرپایی درمان شده و ۲۰۵ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی در خصوص حوادث شاخص ۲۴ ساعت گذشته نیز افزود: بالگرد اورژانس ۱۱۵ شب گذشته و در شرایط نه چندان مساعد به سمت محور قم - سلفچگان جهت نجات جان دوچرخه سواری که بر اثر برخورد با تریلی به علت آسیب‌های شدید از ناحیه سر و گردن دچار آسیب شده بود اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر ساعت ۲ بامداد واژگونی خودروی پراید در جاده قم - سلفچگان منجر به فوت آقایی حدود ۳۵ ساله و مجروحیت شدید یک نفر دیگر حدود ۳۰ ساله شد که مجروح حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس به مرکز درمانی نکویی منتقل شد.

منبع : هدانا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com