کد خبر ۳۲۳۰۰ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۳
اربعین حسینی :

میزبانی موکب آستان حضرت معصومه(س) از زائران حسینی

در ایام پیاده روی اربعین حسینی، موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از زائران اباعبد الله الحسین علیه السلام پذیرایی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، موکب آستان حضرت معصومه(س) در مسیر پیاده روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا، از دوم صفر تا اربعین حسینی، پذیرای زائرانی است که با پای پیاده این مسیر را راهپیمایی می کنند.

بر اساس این گزارش، در این موکب 35 خادم از حرم حضرت فاطمه مصومه سلام الله علیها حضور دارند که علاوه بر توزیع توزیع 100 هزار بسته از متبرکات آستان مقدس، عهده‌دار ارائه محتوای رسانه‌ای، پاسخگویی به سؤالات شرعی به زبان‌های فارسی، عربی، اردو و انگلیسی، برگزاری محافل و نشست‌های تخصصی قرآنی و معرفی شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها هستند.

اعزام سفیران کریمه با حضور خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به موکب‌های بین راهی از دیگر برنامه‌های آستان مقدس در مسیر پیاده روی اربعین حسینی است.

خاطرنشان می شود موکب آستان مقدس در ستون 1121 پذیرای زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

**مراجعه مردم برای مشارکت در پذیرایی از زائران حسینیبه به دفاتر نذورات حرم

زائران و مجاوران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برای مشارکت در پاداش خدمت‌رسانی به زائران حسینی در مسیر پیاده‌روی اربعین،می‌توانند به دفاتر هدایا و نذورات حرم بانوی کرامت مراجعه نمایند.

مدیر کل خزانه داری و نذورات آستان مقدس با اعلام این خبر گفت: دفاتر هدایا و نذورات حرم بانوی کرامت آماده دریافت هدایای ارزی و ریالی زائران و مجاوران برای مشارکت در خدمت‌رسانی موکب آستان مقدس به زائران است.

محمد جعفر افسای، ادامه داد: کسانی که مایل هستند در پذیرایی از زائران حسینی سهیم باشند، با مراجعه به دفارت هدایا  نذورات آستان مقدس و اعلام درخواست خود مبنی بر مشارکت در پذیرایی موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، هدایای خود را تحویل داده و فیش مربوطه را دریافت نمایند.

خاطرنشان می‌شود موکب آستان مقدس در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا، از دوم صفر، تا اربعین حسینی، در ستون 1121 پذیرای زائرانی است که با پای پیاده این مسیر را راهپیمایی می‌کنند.

منبع : ایسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com