کد خبر ۳۲۳۲۵ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳
مدیرکل دفترهماهنگی امور استانهای سازمان ملی استاندارد ایران :

جایگاه صنعت موتور سیکلت در استان قم به عنوان یک جایگاه ملی نیازمند تقویت است

فریدون بلغاری اظهار داشت :جایگاه این صنعت در استان با توجه به حضور 20 واحد تولیدی و 99 نام تجاری که بیش از 40 درصد کل تولیدات کشور را شامل می شود ، یک جایگاه ملی و از ویژگی های بارز استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان قم مدیرکل دفترهماهنگی امور استانهای سازمان ملی استاندارد ایران بر لزوم به کارگیری فناوری های روز و کار آمد صنعت موتورسیکلت دنیا در خطوط تولید واحدهای داخلی تاکید کرد .

فریدون بلغاری در بازدید از خطوط تولید واحد تولیدی نیرو موتورشیراز در استان قم، گفت : با به کار گیری فناوری های روز در خطوط تولید داخلی می توان شاهد رشد صنعت موتورسیکلت در کشور و منطقه باشیم.

ایشان با تاکید بر جایگاه تولید موتورسیکلت به عنوان یک قطب صنعتی در استان قم افزود : جایگاه این صنعت در استان با توجه به حضور 20 واحد تولیدی و 99 نام تجاری که بیش از 40 درصد کل تولیدات کشور را شامل می شود ، یک جایگاه ملی و از ویژگی های بارز استان است و باید در جهت رشد و پیشبرد اهداف آن ، تلاش مضاعف صورت پذیرد.

او همچنین با اعلام آمادگی سازمان در جهت همکاری با صنعت موتور سیکلت، اظهار کرد  : واحد تولیدی نیرو موتور شیراز و همه واحد های فعال در این عرصه بایستی ضمن همکاری تنگاتنگ با سازمان ملی استاندارد ایران ، مشارکت فعال تری در تدوین و تجدید نظر و ارتفاء سطح استاندارد های مرتبط با موتور سیکلت داشته باشند .
مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای سازمان ملی استاندارد ایران ابراز امیدواری کرد  : در آینده گامهایی در جهت حل موانع و مشکلات پیش روی این صنعت در سازمان ملی استاندارد برداشته شود .   

همچنین در این بازدید ، منصور فرزانه ، مدیر کل استاندارد استان قم و کارشناسان استاندارد استان ، نیز ایشان را همراهی نمودند .

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com