کد خبر ۳۲۳۶۳ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۹
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم:

روابط عمومی ها کانال ترویج روحیه امید و نشاط در جامعه باشند

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و نهادهای استان خواست تا کانال ترویج روحیه امید و نشاط در جامعه باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید رضا علیزاده طباطبایی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قم، اظهار داشت: روابط عمومی ها و رسانه های استان علاوه بر ترویج روحیه شادابی درجامعه از ظرفیت های زیادی در حوزه خبر و اطلاع رسانی برخوردارند که می توانند در انعکاس اخبار از این ظرفیت های خود استفاده نمایند.
وی با تقدیر از روابط عمومی ها و رسانه های قم در انعکاس اخبار و خدمات دولت افزود: در استان و در اواخر هفته، شاهد حضور مسئولان و مقام های کشوری هستیم که روابط عمومی ها و رسانه ها در انعکاس و پوشش این اخبار بسیار تلاش می کنند.
وی، پوشش خبری حضور مقام های کشوری، وزیران، معاونان وزیران و همچنین سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری و هیات دولت به قم را خوب ارزیابی کرد و درعین حال خواستار ارتقای رسانه ها در حوزه عملکرد و پوشش بهتر اخبار شد.
طباطبایی همچنین به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که اسفندماه سال جاری برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: با ورود خوب روابط عمومی ها و رسانه ها به این مساله، شاهد رونق و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات سرنوشت ساز باشیم.
وی با بیان اینکه استاندار قم، از روابط عمومی های دستگاه های استان حمایت می کند اظهار داشت: جلسه بعدی این شورا با حضور سید مهدی صادقی برگزار می شود.
وی به احیای شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قم و تشکیل هیات رئیسه این شورا در سال 92 اشاره کرد و افزود: ارتقای توانمندسازی مسئولان روابط عمومی ها از مهمترین هدف های تشکیل هیات رئیسه و همفکری و تبادل نظر از مهمترین هدف های راه اندازی شورای روابط عمومی ها به شمار می آید.
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قم، امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم، مدیران کل روابط عمومی دستگاه های اجرایی و نهادهای استان در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com