کد خبر ۳۸۵۹۰ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم:

دستگاه‌های مختلف استان قم برای برگزاری باشکوه همایش‌های پیاده‌روی تلاش کنند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: تمام دستگاه‌های استان باید برای برگزاری باشکوه همایش‌های پیاده‌روی در استان تلاش کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،عطاء‌الدین قاسمی در جلسه شورای هماهنگی ورزش همگانی استان قم که در تالار امام جواد(ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ورزش همگانی اظهار کرد: ورزش همگانی اثر زیادی را برای نشاط اجتماعی در سطح جامعه دارد و اهمیت آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اکنون بحث چاقی در سطح جامعه رو به افزایش است که ورزش این موضوع را کم می‌کند.

وی ادامه داد: امیدوارم برنامه‌های همایش‌ پیاده‌روی پیش از برگزاری در جلسه شورای ورزش همگانی مطرح شود و تمام دستگاه‌های استان باید برای برگزاری باشکوه همایش‌های پیاده‌روی در استان تلاش کنند، همچنین اداره ورزش و جوانان باید موضوع ورزش همگانی در دستگاه‌های استان را پیگیری کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: طبق قانون باید یک درصد اعتبارات دستگاه‌ها به ورزش همگانی اختصاص یابد و 40 درصد از این اعتبارات باید برای ورزش کارکنان هزینه شود، ما به دنبال برگزاری منظم برنامه‌های ورزش همگانی در میان کارکنان هستیم، ولی تنها دستگاه‌های معدودی در استان در این خصوص به ما گزارش دادند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com