کد خبر ۳۲۳۷۹ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
به همت سپاه علی بن ابیطالب :

یادواره شهید زین‌الدین و 6000 شهید استان قم برگزار شد

بیست و دومین یادواره شهید زین الدین و 6000 شهید استان قم با حضور علما، مسئولین و خانواده های شهدا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بیست و دومین یادواره شهید زین‌الدین و 6000 شهید استان قم امشب با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار، ائمه جمعه، اعضای شورای شهر و فرماندار در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این برنامه که مسئولان استانی و کشوری به همراه خانواده های معظم شهدا حضور داشتند سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار احمدی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم به سخنرانی پرداختند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام هرگز با چنین شکوه و تفصیلی از مقام شامخ شهدا تجلیل نشده بود و این از برکات انقلاب اسلامی است که تکریم شهدا را جزو وظایف خود می‌داند و تکریم شهدا ادامه دادن راه آنهاست.

غلامرضا احمدی با بیان اینکه حضور رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بیانگر ادامه راه شهداست تصریح کرد: به لطف خدا جوانان مسلمان در سراسر جغرافیای جهان اسلام راه شهدا را ادامه می‌دهند و با مبارزات خود مانع تسلط استکبار بر کشورهای اسلامی شده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز در این مراسم طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های شهید زین‌الدین اظهار کرد: وقتی تصویر زیبای این شهید والامقام بر دیدگان ما می‌نشیند جذابیتی معنوی و آرامشی مثال زدنی که نشان از تجلی شکوه ایمان است برایمان جلوه‌گر می‌شود.

سردار حسین سلامی اضافه کرد: شهید زین‌الدین از پدر و مادری متدین درس جهاد آموخت و به قدری روحیه جهادی داشت که حتی در اوج مخاطرات و سهمگین‌ترین صحنه‌های نبرد آرامش و وقار و صبر انقلابی خود را حفظ می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید زین‌الدین فرمانده دل‌ها بود، تصریح کرد: خضوع و فروتنی ویژگی بارز او بود و از هر نظر به سادگی رزمنده‌های معمولی زندگی می‌کرد و همین سبب شده بود که فرمانده دل‌ها و محبوب قلب‌ها شود.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com