کد خبر ۳۲۳۸۸ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
فرمانده سپاه قم:

دفاع از ارزش‌های انقلاب نشان دهنده زنده بودن راه شهیدان است

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های انقلاب نشان دهنده زنده بودن راه شهیدان است، گفت: شهدای مدافع حرم نشان دادند راه و رسم مردانی چون شهید زین الدین زنده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار غلامرضا احمدی شامگاه چهارشنبه در بیست و دومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین و ۶ هزار شهید استان قم که با حضور سردار حسین سلامی، مسئولان و علما در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: از مسئولان استان به ویژه ائمه جمعه سپاسگذاریم چرا که زنده بودن یاد و خاطره شهدا هم در اقدامات تجسمی و هم عملی در این استان به صورت ویژه پیگیری و متفاوت تر از دیگر نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه شهید زین الدین از اسوه‌ها و علمداران سرشناس دوران دفاع مقدس بوده است، گفت: امروز دفاع از ارزش‌های انقلاب گویای زنده بودن راه شهیدان است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) افزود: باید از کسانی که علم و بیرق ادامه راه شهدا را بر دوش دارند تشکر کرد.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ بعد از ائمه معصوم(ع) شاید با این عظمتی که در این ۳۵ سال از شهدا تکریم می‌شود آن هم به صورت عملی نمونه کمی داشته‌ایم.

سردار احمدی گفت: شهدای مدافع حرم نشان دادند راه و رسم مردانی چون شهید زین الدین زنده است و آتش و حرارت دفاع از ولایت که در سینه شهدای ما موج می‌زند امروز در بین جوانان و ملت ما نیز وجود دارد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com