کد خبر ۳۲۳۸۰ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب:

حضور رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بیانگر ادامه راه شهداستفرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم گفت: به لطف خدا جوانان مسلمان در سراسر جغرافیای جهان اسلام راه شهدا را ادامه می‌دهند و با مبارزات خود

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم گفت: به لطف خدا جوانان مسلمان در سراسر جغرافیای جهان اسلام راه شهدا را ادامه می‌دهند و با مبارزات خود مانع تسلط استکبار بر کشورهای اسلامی شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، غلامرضا احمدی امشب در بیست و دومین یادواره شهید زین‌الدین و 6000 شهید استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: باید از مسئولین فرهنگی استان به ویژه ائمه جمعه تشکر کنیم که یاد و خاطره شهدا را هم در بخش اقدامات تجسمی و هم در بخش برگزاری یادواره‌ها و مراسم‌ها زنده نگه می دارند چراکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گرو معرفی شهدا به جامعه است.

وی افزود: در طول تاریخ اسلام هرگز با چنین شکوه و تفصیلی از مقام شامخ شهدا تجلیل نشده بود و این از برکات انقلاب اسلامی است که تکریم شهدا را جزو وظایف خود می‌داند و تکریم شهدا ادامه دادن راه آنهاست.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم با بیان اینکه حضور رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بیانگر ادامه راه شهداست تصریح کرد: به لطف خدا جوانان مسلمان در سراسر جغرافیای جهان اسلام راه شهدا را ادامه می‌دهند و با مبارزات خود مانع تسلط استکبار بر کشورهای اسلامی شده‌اند.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا دفاع از تاریخ، حیثیت، عزت و هویت ماست بنا بر این باید در این راستا تلاش‌های خود را افزایش دهیم.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com