کد خبر ۳۲۳۸۲ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳
سرمربی تیم باشگاه صبا قم :

نشست خبری دایی و گل‌محمدی فردا برگزار می‌شود/رویارویی مربیان سابق پرسپولیس در قم

نشست خبری مربیان تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر، پیش از بازی حساس دو تیم صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر پنج‌شنبه‌شب در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، با حضور مربیان تیم‌های صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان پیش از جدال دو تیم در هفته دوازدهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، علی دایی و یحیی گل‌محمدی پنج‌شنبه‌شب در نشست خبری پیش از این دیدار حساس، در خصوص وضعیت دو تیم در حضور خبرنگاران صحبت خواهند کرد.

این در حالی است که نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان همانند دیدارهای قبلی صبای قم در مسابقات خانگی لیگ برتر در ساختمان اداری باشگاه صبای قم تشکیل می‌شود و در لیگ امسال تا کنون سابقه نداشته که این نشست‌ها برگزار نشود.   

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 15 و 15 دقیقه عصر روز جمعه شب بیست و نهم آبان‌ماه در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی مربیان دو تیم از ساعت 18 عصر روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان‌ ماه در باشگاه صبا پاسخگوی سئوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود در حالی که این نشست خبری می‌تواند مربیان سابق پرسپولیس را با یکدیگر روبه‌رو کند.

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم، پیش از جدال حساس شاگردان علی دایی با تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از هفته دوازدهم مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیش از برگزاری نشست خبری در غیاب ابوالقاسم دهنوی تنها محروم صبا از این بازی، در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام می‌رسد.

صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌کند که در دیدارهای خانگی قبل مقابل تیم‌های فوتبال استقلال اهواز، گسترش‌فولاد تبریز، پدیده مشهد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز به میدان رفته و چهار بازی آخر خود را برده است.

شاگردان علی دایی در خانه کارنامه بسیار خوبی از خود به ثبت رسانده‌اند، به طوری که در این بازی‌ها پیروزی یک بر صفر مقابل تیم‌های پدیده مشهد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیروزی دو بر یک برابر تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان و البته دو تساوی بدون گل با استقلال اهواز و یک بر یک با گسترش‌فولاد را کسب کرده‌اند.

هواداران صبای قم امید زیادی دارند که تیم صبا که چهارمین تیم جدول رده‌بندی است و تنها یک امتیاز با تیم سوم، دو امتیاز با تیم دوم و چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، در هفته دوازدهم با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل ذوب‌آهن اصفهان و کسب سه امتیاز بتواند روند موفقیت‌های خود را ادامه دهد.

مصاف دو تیم در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که صبا حال حاضر با کسب 18 امتیاز در مکان چهارم ایستاده و تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با کسب 19 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد و پیروزی در این دیدار تیم برنده را به صدر نزدیک می‌کند اما تساوی به نفع دیگر رقبا است.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com