کد خبر ۳۰۲۵۲ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰

سردار احمدی فرمانده سپاه قم شد‌

سردار احمدی فرمانده سابق سپاه ‌استان خراسان‌رضوی در مراسمی با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به‌عنوان فرمانده سپاه قم معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب‌(ع) ظهر امروز با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و جمعی از مسئولان استانی در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی سپاه قم برگزار شد.

در این مراسم سردار غلامرضا احمدی که پیش از این فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در خراسان‌رضوی را برعهده داشت به‌عنوان فرمانده جدید سپاه قم معرفی شد.

آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات سردار مهدوی نژاد اظهار داشت: ملت ایران راه انقلاب را در تمامی میادین جبهه‌های سخت و نرم با بصیرت و بیداری ادامه می‌دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه دستاوردهای بسیج و سپاه در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی باید مورد توجه باشد، عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون نیروهای مجاهد انقلابی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز با تجلیل از تلاش‌های سردار مهدی مهدوی‌نژاد در سپاه استان قم اظهارداشت: وی یکی از فرماندهان موفق سپاه است که تاکنون با فهم درست از شرایط توانسته سپاه و بسیج استان قم را به دستاوردهای مناسبی برساند.

سردار محمدرضا نقدی با تاکید براینکه شهر مقدس قم باید نظام جامعی را برای تحقق امر به معروف همگانی در جامعه ایجاد کند، گفت: سپاه ‌استان قم، باید به همت پاسداران و با کمک نیروهای بسیج به سمت اهداف والاتری هدایت شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com