کد خبر ۳۲۳۸۹ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹
استاندار قم:

بسیج به عنوان مظهر وحدت می کوشد تا بستر لازم برای رسیدن به وفاق ملی را فراهم کند

استاندار قم در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: نیروی الهی بسیج به عنوان مظهر وحدت، همدلی و مشارکت قشرهای مختلف جامعه و با روحیه نظم پذیری، قانون مداری و تقویت مولفه های وحدت زا، می کوشد تا زمینه و بستر لازم برای رسیدن به انسجام، همگرایی و وفاق ملی در سطح مطلوب را فراهم نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مهدی صادقی اظهار داشت :  پنجم آذر سالروز تاسیس نهاد ارزشی بسیج است. بسیج ماندگارترین یادگار و میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و شجره طیبه ای است که در بوستان انقلاب اسلامی رویید و با خون پاک هزاران بسیجی جان برکف و شجاع تنومند گشت و به بار نشست.
پیام ادامه یافته است: بسیج نه یک نهاد و تشکیلات، بلکه اندیشه و تفکری پویا و زنده و فرهنگ نابی است که بر پایه اصول و باور و اعتقادات دینی و انقلابی شکل گرفته است. این نیروی الهی از ابتدای تشکیل، مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صیانت و حراست از اصول، آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار داشته و در این مسیر سخت و دشوار، آزمون های بزرگ و سرنوشت سازی را با سرفرازی و سربلندی پشت سر نهاده است.
پیام حاکی است: بسیج توانمند و کارآمد علاوه بر دوران دفاع مقدس و حضور پرافتخار در صحنه جهاد و شهادت، در عرصه کار و تلاش و سازندگی نیز خوش درخشیده و ملت رشید ایران اسلامی با الهام از تفکر و روحیه تعالی بخش و سازنده بسیج توانسته است بر موانع و مشکل های مختلف غلبه کرده و مسیر رشد و شکوفایی و پیشرفت و عزت و اقتدار روزافزون کشور را بیش از پیش هموار سازد.
صادقی با اشاره به اینکه هفته بسیج، هفته بزرگداشت ایثار، رشادت و جانفشانی‏هایی است که برای صلابت و سربلندی این سرزمین مقدس صورت گرفته است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان سرافراز و ولایتمدار، موفقیت همگی این عزیزان را در راه دفاع از انقلاب اسلامی در برابر هجمه های سنگین استکبار و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان مهم ترین رسالت بسیج در مقطع کنونی و پیمودن راه شهدای والامقام در راستای آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، از درگاه ایزد منان مسالت کرده است.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com