کد خبر ۳۲۴۴۲ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد :

انتخاب تنیسور قم برای اعزام به پیکارهای دیویس‌کاپ آسیا

سیدمقتدا خاتمی دبیر هیئت تنیس استان قم از انتخاب تنیسور مطرح و جوان قم برای همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات دیویس‌کاپ آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: رقابت‌های دیویس‌کاپ آسیا در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان قصد دارد با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر تنیس ایران در این دوره از پیکارها به مصاف حریفان مطرح خود برود.

وی با اشاره به دعوت امیرحسین بادی به عنوان تنها نماینده قم برای حضور در رقابت‌های تنیس دیویس‌کاپ آسیا، بیان کرد: به منظور شرکت در پیکارهای دیویس‌کاپ آسیا، این تنیسور ارزنده همراه با  6 تنیس‌باز دیگر به مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده‌اند.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط کادر فنی تیم ملی تنیس پسران کشورمان، تعداد هفت بازیکن به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی رده سنی بزرگسالان دعوت شده‌اند در حالی که بین آنها نام امیرحسین بادی به عنوان تنها نماینده قم قرار گرفته است.

وی افزود: امیرحسین بادی در حالی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس بزرگسالان کشورمان دعوت شده که در شانزدهمین دوره رقابت‌های بین المللی زیر 18 سال جام جونیور که یک ماه قبل به میزبانی کشورمان و به مدت یک هفته در اصفهان برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرد.

خاتمی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی مجموعه ورزشی 22 بهمن ارتش اصفهان به انجام رسید و امیرحسین بادی با ارائه نمایشی بسیار خوب و جذاب توانست با غلبه بر تک تک رقبای داخلی و خارجی خود مقام نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرده و یک افتخار ارزنده برای تنیس و ورزش قم رقم بزند.

وی یاد آور شد: رقابت‌های تنیس رده سنی زیر 18 سال جام بین‌المللی جونیور که یکی از جام‌های معتبر تنیس جهان در این رده سنی به شمار می‌رود با حضور 40 تنیسور از کشورهای افغانستان٬ آذربایجان٬ بحرین٬ بلغارستان٬ کانادا و مصر به انجام رسید.

خاتمی ابراز کرد: این در حالی است که رقبایی از کشورهای هند٬ عراق٬ عربستان٬ کویت٬ مالزی٬ عمان٬ پاکستان٬ رومانی٬ سوریه٬ تاجیکستان٬ ترکیه و امارات نیز در مسیر قهرمانی امیرحسین بادی حضور داشتند و در حالی که کنار این نفرات مطرح تعداد 113 شرکت‌کننده از کشورمان نیز حضور داشتند رقابت‌ها در دو بخش دختران و پسران برگزار شد و در قسمت انفرادی عنوان ارزنده قهرمانی به تنیسور پرتوان قم تعلق گرفت.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان کرد: امیر حسین بادی همراه با سایر نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی، تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های گروه سوم تنیس دیویس‌کاپ آسیا و اقیانوسیه به مدت سه هفته در مجموعه ورزشی انقلاب انجام می‌دهد.

وی با اشاره به رقبای شرکت کننده در این رقابت‌ها، بیان کرد: مسابقات گروه سوم دیویس‌کاپ آسیا و اقیانوسیه از بیست و پنجم تیرماه سال آینده با حضور تیم‌های ملی ایران، ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه، کامبوج، لبنان، جزایر پاسیفیک و سنگاپور برگزار می شود و دو تیم برتر جواز حضور در گروه دوم این منطقه را کسب می‌کنند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com