کد خبر ۳۳۰۹۴ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷

خلیج پژم هرمزگان قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز دختران کشور شد

در پایان مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز دختران نونهال و نوجوان کشور، تیم خلیج پژم هرمزگان موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان قم افزود: تیم خلیج پژم هرمزگان در پایان این رقابت ها با کسب 12 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از این تیم، تیم های هیات قم و هیات همدان با 10 و هشت امتیاز به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند.
آزاده مهدوی نیا افزود: این مسابقات به مدت دو روز در خانه تنیس روی میز قم با حضور دو تیم از قم، همدان، کرمان و تیم خلیج پژم بندرعباس برگزار شد و تمامی تیم ها با شش ورزشکار در این رویداد کشوری حضور داشتند.
وی اظهار داشت: این مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد و تیم کرمان پس از پایان رقابت های دور رفت از حضور در مسابقات دور برگشت کنار کشید.
وی بیان داشت: این مسابقات می توانست با تعداد تیم های بیشتری برگزار شود ولی برخی از استان ها با توجه به عدم جذب اسپانسر نتوانستند در لیگ برتر نونهالان و نوجوانان شرکت کنند.
نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان قم ادامه داد: برای کاهش هزینه های برگزاری این رقابت ها دیدارهای رفت و برگشت همزمان در شهر قم برگزار شد.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com