کد خبر ۳۲۵۰۱ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
رئيس شورای اسلامي شهر قم:

مجتمع امين بايد ۶۲۰ ميليارد ريال عوارض به شهرداري قم پرداخت كند

ولی الله بیاتی رئيس شوراي اسلامي شهر قم گفت: در جلسه شوراي اسلامي شهر قم با توجه به كارشناسي‌هاي انجام شده مقرر شد تا مجتمع امين ۶۲۰ ميليارد ريال عوارض به شهرداري قم پرداخت كند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ولي الله بياتي در خصوص پروژه مجتمع تجاري امين گفت: اين پروژه سال ۷۵ پروانه ساخت گرفته است و به دلايلي چندين سال رها شد و عوارض مجتمع طبق ضوابط آن زمان محاسبه و مقرر شده بود كه طبقه مثبت يك و دو در قبال پرداخت عوارض به شهرداري واگذار گردد.

وي بيان كرد: پس از آن فرآيند، اين دو طبقه به شهرداري واگذار نشده و بنابر اين بار ديگر محاسبه انجام و مقرر شد ۱۷۰ ميليارد ريال بابت عوارض به شهرداري پرداخت شود كه البته اين رقم هم پرداخت نشد.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم افزود: در سال ۹۳ بار ديگر كارشناسي صورت گرفت كه قرار شد ۲۸۰ ميليارد ريال به شهرداري قم بابت عوارض مجتمع امين پرداخت شود كه باز هم اين رقم پرداخت نشد و در حال حاضر كارشناسي‌ها انجام و مقرر شد تا ۶۲۰ ميليارد ريال عوارض پرداخت شود.

بياتي بيان كرد: در جلسه شوراي اسلامي شهر مقرر شد تا اصلاح پاركينگ نيز صورت گرفته و از سوي ديگر مغازه‌ها در اختيار شهرداري باشد، همچنين اعلام و اطفا حريق طبق ضوابط روز انجام شود.

منبع: شهر نیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com