کد خبر ۳۹۱۶۴ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲
عضو شورای شهر قم تاکید کرد

ضرورت شفاف‌سازی در قراردادهای سرمایه‌گذاری

عضو شورای شهر قم با تاکید بر ضرورت شفاف‌سازی و تعیین اعداد و ارقام دقیق در قراردادهای سرمایه‌گذاری گفت: همه تاکید ما بر این است که قرارداد شفاف شود تا سال‌های بعد که ما نخواهیم بود کارشناسان و مسؤولان وقت به مشکل بر نخورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حسن بختیاری شنبه شب در دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به طرح اجرای مجتمع خدماتی و تفریحی در بوستان غدیر اظهار کرد: با توجه به اصولی که رعایت شده قرارداد خوب و با شرایط مناسبی در این پروژه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برخی نواقص این قرارداد گفت: عموماً سرمایه گذاران به دنبال راه‌های معطل گذاشتن قرارداد هستند و باید ما حتماً عدد مبنا و حداقلی مشخص کنیم که اگر مشکلی در قرارداد رخ داد نهایتاً مبنا همین حداقل تعیین شده در قرارداد باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر ضرورت شفاف سازی و تعیین اعداد و ارقام دقیق در قراردادهای سرمایه گذاری بیان کرد: همه تاکید ما بر این است که قرارداد شفاف شود تا سال‌های بعد که ما نخواهیم بود کارشناسان و مسؤولان وقت به مشکل بر نخورند.

بختیاری در خصوص مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور در خصوص بلوار پیامبر اعظم گفت: چیزی که ابلاغ شده به هیچ وجه تأمین کننده منافع شهر قم نیست و غیرقانونی است و از نمایندگان شهر به ویژه لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که به این بحث ورود پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری عظیمی در این پروژه شده است افزود: شهرداری بابت این پروژه همچنان بدهکار است و بخش عمده آن اجرایی شده و امروز مباحثی که به ظاهر کارشناسی است قابل قبول نیست و شورا پیگیر این مساله است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com