کد خبر ۳۳۴۶۶ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۱
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

حماسه 9 دی حمایت از ولایت‌فقیه بود

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم شریف ایران در حماسه سیاسی و انقلابی 9 دی حمایت خود را از ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ولی‌الله بیاتی شامگاه یکشنبه در صد و شصت و یکمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: مردم شریف ایران یک‌بار دیگر در حماسه سیاسی و انقلابی 9 دی حمایت خود را از ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

وی همچنین با گرامیداشت دهه بصیرت از 9 دی تا 19 دی سالروز قیام تاریخی مردم قم خاطرنشان کرد: امسال هم همزمان با 19 دی، دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب انجام خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته که در سال جاری نیز همانند سال‌های گذشته اقشار مختلف مردم قم در دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضور پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی ابراز کرد: برای تمام کسانی که برای تشکیلات سوادآموزی از گذشته تاکنون در کشور تلاش کردند آرزوی توفیق داریم.

بیاتی همچنین فرارسیدن روز ملی ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی را مورد توجه قرار داد و گفت: این موضوع بسیار با اهمیت است و ما باید توجه داشته باشیم هم ساختمان‌ها ایمنی لازم را داشته باشند و هم مردم آموزش‌های لازم را برای مقابله با اثرات ناشی از زلزله فرابگیرند.

وی با اشاره به ثبت‌نام هفت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر قم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مختلف، برای این افراد آرزوی موفقیت کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: مردم قهرمان ایران در 9 دی فارغ از هر رنگ سیاسی و باند و جناح حماسه تاریخی آفریدند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش زر همچنین با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد باسعادت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد(ص)، از سخنان وحدت‌آفرین رئیس‌جمهور در اجلاس هفته وحدت قدردانی کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com